هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
برای «فرهنگ» تعاریف متعدد و مختلف بیان شده و مصادیق گوناگون و متنوع درباره آن ذکر کردهاند. ادیبان، فیلسوفان، جامعهشناسان، روانشناسان و انسانشناسان هریک، بهگونهای خاص «فرهنگ» را تعریف کرده و
کتاب حاضر، بستر مناسبی برای آشنایی دانشآموزان با مباحث فرهنگ و هویت است. در این دروس دانشآموزان فرا میگیرند که انسانها براساس آگاهی، اراده و برای رسیدن به اهداف، عمل میکنند
کتاب تاریخ 3، در چارچوب رویکرد و اهداف اسناد تحولی (سند تحول بنیادین و سند برنامۀ درسی ملی) و در ادامۀ کتاب تاریخ 2 طراحی و تألیف شده است. رویکرد برنامه و کتاب درسی تاریخ، تأکید بر توسعۀ مهارتهای سواد تاریخی، تحکیم هویت فردی، محلی
یکی از ظرفیتها و مزیتهای علوم اجتماعی این است که علاوه بر مطالعه پدیدههای اجتماعی میتوانند خودشان را نیز مطالعه کنند و درباره خودشان نیز سخن بگویند. جامعه شناسی میتواند خودش را با همان روشی مورد مطالعه قرار دهد که جامعه و فرهنگ را مطالعه میکند
در سند برنامۀ درسی ملی، در بخش ضرورت و کارکرد حوزۀ تربیت و یادگیری علوم انسانی و مطالعات اجتماعی بر مطالعۀ محیط طبیعی و انسانی و ایجاد شایستگیها و توانمندیهای لازم برای مواجهۀ مسئولانه با مسائل و چالشهای محیطی، سیاسی و اجتماعی در سطوح محلی تا ملّی …
کتاب فلسفه(1)، به منظور همسوسازی کتابهای درسی دورۀ متوسطه با اهداف برنامۀ درسی ملی تألیف شده است وهدف اصلی آن تقویت تفکر فلسفی و توانایی دانشآموزان در حل مسائل فلسفی با توجه به نظرات فیلسوفان بزرگ و صاحب نام میباشد
برای «فرهنگ» تعاریف متعدد و مختلف بیان شده و مصادیق گوناگون و متنوع درباره آن ذکر کردهاند. ادیبان، فیلسوفان، جامعهشناسان، روانشناسان و انسانشناسان هریک، بهگونهای خاص «فرهنگ» را تعریف کرده و
کتاب حاضر، بستر مناسبی برای آشنایی دانشآموزان با مباحث فرهنگ و هویت است. در این دروس دانشآموزان فرا میگیرند که انسانها براساس آگاهی، اراده و برای رسیدن به اهداف، عمل میکنند
کتاب تاریخ 3، در چارچوب رویکرد و اهداف اسناد تحولی (سند تحول بنیادین و سند برنامۀ درسی ملی) و در ادامۀ کتاب تاریخ 2 طراحی و تألیف شده است. رویکرد برنامه و کتاب درسی تاریخ، تأکید بر توسعۀ مهارتهای سواد تاریخی، تحکیم هویت فردی، محلی
یکی از ظرفیتها و مزیتهای علوم اجتماعی این است که علاوه بر مطالعه پدیدههای اجتماعی میتوانند خودشان را نیز مطالعه کنند و درباره خودشان نیز سخن بگویند. جامعه شناسی میتواند خودش را با همان روشی مورد مطالعه قرار دهد که جامعه و فرهنگ را مطالعه میکند
در سند برنامۀ درسی ملی، در بخش ضرورت و کارکرد حوزۀ تربیت و یادگیری علوم انسانی و مطالعات اجتماعی بر مطالعۀ محیط طبیعی و انسانی و ایجاد شایستگیها و توانمندیهای لازم برای مواجهۀ مسئولانه با مسائل و چالشهای محیطی، سیاسی و اجتماعی در سطوح محلی تا ملّی …
کتاب فلسفه(1)، به منظور همسوسازی کتابهای درسی دورۀ متوسطه با اهداف برنامۀ درسی ملی تألیف شده است وهدف اصلی آن تقویت تفکر فلسفی و توانایی دانشآموزان در حل مسائل فلسفی با توجه به نظرات فیلسوفان بزرگ و صاحب نام میباشد