هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
از زمان شکلگیری ایده تا زمانی که یک فیلم پويانمايی به صورت کامل تولید شود، مراحل متعددی را پشت سر میگذارد. دانستن این مراحل برای کسانی که قصد ساخت فیلم پويانمايی را دارند، بسیار ضروری است.
مرحله پیش تولید: بخش تولید ایدههای خلاقانه فیلم است. داستان
یکی از امکاناتی که در هنر سینما و پويانمايی وجود دارد استفاده از دوربین متحرک است. نماهای متحرک قابلیتهای گرافیکی و نمایشی بسیاری را عرضه میکنند که در دیگر هنرها امکانپذير نیست. حرکت دوربین معمولا برای تعقیب موضوع، پیوند تصاویر و ایدهها و یا ایجاد
برای کار در زمینه سینما و پویانمایی و برقراری ارتباط مؤثر با افرادی که در بخشهای مختلف آن فعالیت میکنند، داشتن یک زبان مشترک که شامل اصطلاحات و اطلاعات سینمایی است، ضرورت دارد. اولین گام دانستن اجزای فیلم است و گامهای بعدی مربوط به معرفی انواع نماها
تکنیکهای سه بعدی پويانمـایی دستهای از تکنیکها را شامل میشود که با حجم و فضا در ارتباط هستند و میتوانند فضای واقعی یک صحنه عروسکی یا صحنه سه بعدی مجازی رایانهای را به وجود آورند. تکنیکهای سه بعدی ساخت پويانمايی عبارتند از: پیکسيلیشن، پويانمايی اشیا
روتوسکوپی تکنیکی است که در آن، طرح هر فریم از روی حرکات عکسهای واقعی ترسیم میشود. اساس طراحی بسیاری از حرکات حیوانات در اکثر کارهای دیزنی همین روش است؛ در واقع میتوان گفت در این شیوه، حرکات فریم به فریم روی فیلم زنده نقاشی میشوند
سـیلوئت انیمیشن یکی از روشهای کاتاوت است. در این شیوه منبع نوری را پشت عروسکهای مفصلی قرار داده و آنها را ضد نور میکنند. حرکت بخشی به صورت فریم به فریم انجام شده و فیلمبرداری میشود. برخی از هنرمندان برای رنگین شدن فضای پويانمايی در پس زمینه، از طلق
از زمان شکلگیری ایده تا زمانی که یک فیلم پويانمايی به صورت کامل تولید شود، مراحل متعددی را پشت سر میگذارد. دانستن این مراحل برای کسانی که قصد ساخت فیلم پويانمايی را دارند، بسیار ضروری است.
مرحله پیش تولید: بخش تولید ایدههای خلاقانه فیلم است. داستان
یکی از امکاناتی که در هنر سینما و پويانمايی وجود دارد استفاده از دوربین متحرک است. نماهای متحرک قابلیتهای گرافیکی و نمایشی بسیاری را عرضه میکنند که در دیگر هنرها امکانپذير نیست. حرکت دوربین معمولا برای تعقیب موضوع، پیوند تصاویر و ایدهها و یا ایجاد
برای کار در زمینه سینما و پویانمایی و برقراری ارتباط مؤثر با افرادی که در بخشهای مختلف آن فعالیت میکنند، داشتن یک زبان مشترک که شامل اصطلاحات و اطلاعات سینمایی است، ضرورت دارد. اولین گام دانستن اجزای فیلم است و گامهای بعدی مربوط به معرفی انواع نماها
تکنیکهای سه بعدی پويانمـایی دستهای از تکنیکها را شامل میشود که با حجم و فضا در ارتباط هستند و میتوانند فضای واقعی یک صحنه عروسکی یا صحنه سه بعدی مجازی رایانهای را به وجود آورند. تکنیکهای سه بعدی ساخت پويانمايی عبارتند از: پیکسيلیشن، پويانمايی اشیا
روتوسکوپی تکنیکی است که در آن، طرح هر فریم از روی حرکات عکسهای واقعی ترسیم میشود. اساس طراحی بسیاری از حرکات حیوانات در اکثر کارهای دیزنی همین روش است؛ در واقع میتوان گفت در این شیوه، حرکات فریم به فریم روی فیلم زنده نقاشی میشوند
سـیلوئت انیمیشن یکی از روشهای کاتاوت است. در این شیوه منبع نوری را پشت عروسکهای مفصلی قرار داده و آنها را ضد نور میکنند. حرکت بخشی به صورت فریم به فریم انجام شده و فیلمبرداری میشود. برخی از هنرمندان برای رنگین شدن فضای پويانمايی در پس زمینه، از طلق