هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و در همان ابتدای راه
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با نشان تجاری آشنا میشوید. نشان تجاری نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت و مؤثر با مشتری دربارۀ کیفیت محصول است. استراتژی لازم در عرضه نشان …
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با فروش آشنا میشوید. اهدافی که در پنجمین جلسه آموزشی فرا میگیرید: انواع روشهای فروش؛ اهمیت وجود واسطهها در فروش؛ تفاوت عمده فروشی
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدلهای بازاريابی آشنا میشوید. از لحاظ نوع دو نوع بازاریابی سنتی و دیجیتال داریم. در بازاریابی سنتی بیلبوردهای سطح شهر، تبلیغات
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدلهای بازاريابی آشنا میشوید. بازاریابی حسی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربهمدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با بازاريابی آشنا میشوید. اهدافی که در چهارمین جلسه آموزشی فرا می گیرید: تعیین راههای ارتباط با
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و در همان ابتدای راه
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با نشان تجاری آشنا میشوید. نشان تجاری نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت و مؤثر با مشتری دربارۀ کیفیت محصول است. استراتژی لازم در عرضه نشان …
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با فروش آشنا میشوید. اهدافی که در پنجمین جلسه آموزشی فرا میگیرید: انواع روشهای فروش؛ اهمیت وجود واسطهها در فروش؛ تفاوت عمده فروشی
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدلهای بازاريابی آشنا میشوید. از لحاظ نوع دو نوع بازاریابی سنتی و دیجیتال داریم. در بازاریابی سنتی بیلبوردهای سطح شهر، تبلیغات
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدلهای بازاريابی آشنا میشوید. بازاریابی حسی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربهمدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با بازاريابی آشنا میشوید. اهدافی که در چهارمین جلسه آموزشی فرا می گیرید: تعیین راههای ارتباط با