X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
255
0

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: مدل های بازاریابی (1))

در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدل‌های بازاريابی آشنا می‌شوید.  بازاریابی حسی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربه‌مدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: مدل های بازاریابی (1))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدل‌های بازاريابی آشنا می‌شوید.  بازاریابی حسی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربه‌مدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که

برچسب‌ها:
نویسندگان