هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدلهای بازاريابی آشنا میشوید. بازاریابی حسی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربهمدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدلهای بازاريابی آشنا میشوید. بازاریابی حسی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربهمدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که