هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
نوآوری پیوسته در حال تغییر صحنه دنیا است. کسب و کارها و محصولات نوآورانه در رقابتی شدید هر روز برای تغییر شکل زندگی بشر در تلاشاند. آینده بشر در گرو چنین نواوریهایی است تا بتواند به بقا ادامه دهد
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و در همان ابتدای راه
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با نشان تجاری آشنا میشوید. نشان تجاری نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت و مؤثر با مشتری دربارۀ کیفیت محصول است. استراتژی لازم در عرضه نشان …
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با فروش آشنا میشوید. اهدافی که در پنجمین جلسه آموزشی فرا میگیرید: انواع روشهای فروش؛ اهمیت وجود واسطهها در فروش؛ تفاوت عمده فروشی
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدلهای بازاريابی آشنا میشوید. از لحاظ نوع دو نوع بازاریابی سنتی و دیجیتال داریم. در بازاریابی سنتی بیلبوردهای سطح شهر، تبلیغات
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدلهای بازاريابی آشنا میشوید. بازاریابی حسی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربهمدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که
نوآوری پیوسته در حال تغییر صحنه دنیا است. کسب و کارها و محصولات نوآورانه در رقابتی شدید هر روز برای تغییر شکل زندگی بشر در تلاشاند. آینده بشر در گرو چنین نواوریهایی است تا بتواند به بقا ادامه دهد
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و در همان ابتدای راه
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با نشان تجاری آشنا میشوید. نشان تجاری نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت و مؤثر با مشتری دربارۀ کیفیت محصول است. استراتژی لازم در عرضه نشان …
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با فروش آشنا میشوید. اهدافی که در پنجمین جلسه آموزشی فرا میگیرید: انواع روشهای فروش؛ اهمیت وجود واسطهها در فروش؛ تفاوت عمده فروشی
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدلهای بازاريابی آشنا میشوید. از لحاظ نوع دو نوع بازاریابی سنتی و دیجیتال داریم. در بازاریابی سنتی بیلبوردهای سطح شهر، تبلیغات
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدلهای بازاريابی آشنا میشوید. بازاریابی حسی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربهمدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که