X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
737
0

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان پنجم: ایجاد کسب و کار نواورانه)

نوآوری پیوسته در حال تغییر صحنه دنیا است. کسب و کارها و محصولات نوآورانه در رقابتی شدید هر روز برای تغییر شکل زندگی بشر در تلاش‌اند. آینده بشر در گرو چنین نواوری‌هایی است تا بتواند به بقا ادامه دهد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/18
0
310
0

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: مالكيت معنوی)

در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و در همان ابتدای راه
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03
0
378
0

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: نشان تجاری)

در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با نشان تجاری آشنا می‌شوید. نشان تجاری نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت و مؤثر با مشتری دربارۀ کیفیت محصول است. استراتژی لازم در عرضه نشان …
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03
0
332
0

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: فروش)

در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با فروش آشنا می‌شوید. اهدافی که در پنجمین جلسه آموزشی فرا می‌گیرید: انواع روش‌های فروش؛ اهمیت وجود واسطه‌ها در فروش؛ تفاوت عمده فروشی
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03
0
301
0

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: مدل های بازاریابی (2))

در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدل‌های بازاريابی آشنا می‌شوید. از لحاظ نوع دو نوع بازاریابی سنتی و دیجیتال داریم. در بازاریابی سنتی بیلبوردهای سطح شهر، تبلیغات
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03
0
254
0

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: مدل های بازاریابی (1))

در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدل‌های بازاريابی آشنا می‌شوید.  بازاریابی حسی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربه‌مدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان پنجم: ایجاد کسب و کار نواورانه)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/18
نوآوری پیوسته در حال تغییر صحنه دنیا است. کسب و کارها و محصولات نوآورانه در رقابتی شدید هر روز برای تغییر شکل زندگی بشر در تلاش‌اند. آینده بشر در گرو چنین نواوری‌هایی است تا بتواند به بقا ادامه دهد

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: مالكيت معنوی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و در همان ابتدای راه

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: نشان تجاری)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با نشان تجاری آشنا می‌شوید. نشان تجاری نتیجه برقراری ارتباطات طولانی مدت و مؤثر با مشتری دربارۀ کیفیت محصول است. استراتژی لازم در عرضه نشان …

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: فروش)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با فروش آشنا می‌شوید. اهدافی که در پنجمین جلسه آموزشی فرا می‌گیرید: انواع روش‌های فروش؛ اهمیت وجود واسطه‌ها در فروش؛ تفاوت عمده فروشی

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: مدل های بازاریابی (2))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدل‌های بازاريابی آشنا می‌شوید. از لحاظ نوع دو نوع بازاریابی سنتی و دیجیتال داریم. در بازاریابی سنتی بیلبوردهای سطح شهر، تبلیغات

فیلم آموزش کارگاه نوآوری و کارآفرینی (پودمان چهارم: مدل های بازاریابی (1))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/03
در این فیلم آموزشی که متناسب با پودمان چهارم «بازاريابی و فروش» از کتاب «کارگاه نوآوری و کارآفرینی» تهیه شده است؛ با مدل‌های بازاريابی آشنا می‌شوید.  بازاریابی حسی را به عنوان یک مدل بازاریابی و مدیریتی تجربه‌مدار، یا یک متدولوژی بازاریابی دانسته است که

برچسب‌ها:
نویسندگان