هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
شناخت فردی مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصههای مهم مشتریان را جمعآوری کند، نخواهد توانست رضایت آنان را جلب نماید. در روش
در این قسمت، برنامه کوتاه مدتی برای کنترل صحیح منابع مالی در کسب و کار نوشته میشود. به این ترتیب در برنامه مالی، میزان هزینهها، میزان سرمایه مورد نیاز و
در این قسمت جزئیات چگونگی ساخت محصول یا ارائه خدمت از مرحله اولیه تا محصول یا خدمت نهایی شرح داده میشود
برنامه بازار و بازاریابی بهعنوان مهمترین قسمت طرح کسب و کار شامل دو قسمت بررسی بازار و روشهای بازاریابی است
در این فیلم با بخش های مختلف طرح کسب و کار آشنا میشوید
در این بخش با تحلیل SWOT آشنا میشوید
شناخت فردی مشتری امری بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری نتواند حداقل مشخصههای مهم مشتریان را جمعآوری کند، نخواهد توانست رضایت آنان را جلب نماید. در روش
در این قسمت، برنامه کوتاه مدتی برای کنترل صحیح منابع مالی در کسب و کار نوشته میشود. به این ترتیب در برنامه مالی، میزان هزینهها، میزان سرمایه مورد نیاز و
در این قسمت جزئیات چگونگی ساخت محصول یا ارائه خدمت از مرحله اولیه تا محصول یا خدمت نهایی شرح داده میشود
برنامه بازار و بازاریابی بهعنوان مهمترین قسمت طرح کسب و کار شامل دو قسمت بررسی بازار و روشهای بازاریابی است
در این فیلم با بخش های مختلف طرح کسب و کار آشنا میشوید
در این بخش با تحلیل SWOT آشنا میشوید