X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
2
1769
1

فیلم آموزش کار و فناوری - پایه نهم (پودمان چهارم: بازی های رایانه ای - 3)

دانش‌آموزان عزیز در پودمان اول کتاب شما با نحوه نوشتن الگوریتم آشنا شدید. در این فیلم آموزشی ابتدا الگوریتم حاصل جمع اعداد را نوشته و سپس آن را در برنامه اسکرچ (Scratch) به صورت یک حلقه تکرار شونده ایجاد می‌کنیم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1399/06/19
1
1115
0

فیلم آموزش کار و فناوری - پایه نهم (پودمان چهارم: بازی های رایانه ای - 2)

با ادامه آموزش نرم‌افزار اسکرچ (Scratch) همراه شما هستیم. آنچه در این فیلم آموزشی خواهیم آموخت: حرکت شی روی یک مسیر شش ضلعی و دایره‌ای شکل، ایجاد حرکت بال زدن در یک پرنده، کنترل حرکت شی با کیبورد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1399/06/19
1
1579
0

فیلم آموزش کار و فناوری - پایه نهم (پودمان چهارم: بازی های رایانه ای - 1)

دانش‌آموزان عزیز حتما همه شما با بازی‌های رایانه‌ای آشنا هستید. در این فیلم آموزشی ابتدا با معایب و مزایای بازی‌های رایانه آشنا شده و سپس به معرفی نرم‌افزار اسکرچ (Scratch) می‌پردازیم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1399/06/19
1
915
0

فیلم آموزش کار و فناوری - پایه نهم (پودمان دهم: صنایع دستی - 2)

دانش‌آموزان عزیز در این فیلم آموزشی قصد داریم یک پلاک مسی را بسازیم. با ما همراه باشید تا با نحوه ترسیم طرح، انتقال طرح، روش‌های برجسته‌کاری، ایجاد بافت و پتینه‌کاری آشنا شوید
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1399/06/19
1
891
0

فیلم آموزش کار و فناوری - پایه نهم (پودمان دهم: صنایع دستی - 1)

بشر پس از کشف فلز مس و کسب تکنولوژی شکل‌دهی به آن، شروع به ساخت ظروف و تزیین آن‌ها کرد. کار روی فلز در کشور ما نیز از قدمت زیادی برخوردار است و از گذشته در صنایع دستی ما رایج بوده است. دانش‌آموزان عزیز
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1399/06/19

فیلم آموزش رله های قابل برنامه ریزی (پودمان دوم: تمرین دوم راه اندازی موتورهای الکتریکی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/17
در این فیلم آموزشی به ادامه انجام یک تمرین خواهیم پرداخت

فیلم آموزش کار و فناوری - پایه نهم (پودمان چهارم: بازی های رایانه ای - 3)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1399/06/19
دانش‌آموزان عزیز در پودمان اول کتاب شما با نحوه نوشتن الگوریتم آشنا شدید. در این فیلم آموزشی ابتدا الگوریتم حاصل جمع اعداد را نوشته و سپس آن را در برنامه اسکرچ (Scratch) به صورت یک حلقه تکرار شونده ایجاد می‌کنیم

فیلم آموزش کار و فناوری - پایه نهم (پودمان چهارم: بازی های رایانه ای - 2)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1399/06/19
با ادامه آموزش نرم‌افزار اسکرچ (Scratch) همراه شما هستیم. آنچه در این فیلم آموزشی خواهیم آموخت: حرکت شی روی یک مسیر شش ضلعی و دایره‌ای شکل، ایجاد حرکت بال زدن در یک پرنده، کنترل حرکت شی با کیبورد

فیلم آموزش کار و فناوری - پایه نهم (پودمان چهارم: بازی های رایانه ای - 1)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1399/06/19
دانش‌آموزان عزیز حتما همه شما با بازی‌های رایانه‌ای آشنا هستید. در این فیلم آموزشی ابتدا با معایب و مزایای بازی‌های رایانه آشنا شده و سپس به معرفی نرم‌افزار اسکرچ (Scratch) می‌پردازیم

فیلم آموزش کار و فناوری - پایه نهم (پودمان دهم: صنایع دستی - 2)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1399/06/19
دانش‌آموزان عزیز در این فیلم آموزشی قصد داریم یک پلاک مسی را بسازیم. با ما همراه باشید تا با نحوه ترسیم طرح، انتقال طرح، روش‌های برجسته‌کاری، ایجاد بافت و پتینه‌کاری آشنا شوید

فیلم آموزش کار و فناوری - پایه نهم (پودمان دهم: صنایع دستی - 1)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1399/06/19
بشر پس از کشف فلز مس و کسب تکنولوژی شکل‌دهی به آن، شروع به ساخت ظروف و تزیین آن‌ها کرد. کار روی فلز در کشور ما نیز از قدمت زیادی برخوردار است و از گذشته در صنایع دستی ما رایج بوده است. دانش‌آموزان عزیز

برچسب‌ها:
نویسندگان