سلام
بنده آموزگار پایه پنجم هستم.
تهیه کردن مجله رشد در کلاسم اجباری است و دانش آموزان، هنگامی که مجله توزیع می شود، گروهبندی می شوند و هر گروه مطالبی را که تعیین می شود ، نمایش میدهند یا کنفرانس میدهند یا تئاتر بازی می کنند. این بستگی به نوع مطلب دارد.
این کار در زنگ املا بیشتر انجام میشود، به این صورت که املا که تموم شد همه مجله رشد خود را روی میز می گذارند و طبق تقسیم بندی که از قبل انجام شده، کار خود را انجام می دهند.
این کار باعث میشود از مطالب مجله به نحو شایسته استفاده گردد همچنین روانخوانی دانش آموزان بهبود یابد و اطلاعات آنها افزایش یابد و به کتابخوانی علاقمند گردند تا جایی که بعد از یک ماه بچه ها کتاب های چهار جلدی ، دائرةالمعارف های گوناگون و کتاب های علمی به مدرسه آورده و جهت ارائه مطلب باید تعیین وقت نمایند.