X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
681
0

اینفوگرافی فارسی و نگارش - پایه دهم (درس دهم - نوشتۀذهنی(1) جانشین سازی)

پیش از این گفتیم كه نوشته‌ها را می‌توان به دو دسته عینی و ذهنی تقسیم كرد. آموختیم كه برای نوشتن متن‌های عینی، پديده‌ها را می‌بینيم، صداها را می‌شنویم، بوها را با حس بویایی درک و اشیا را لمس می‌كنيم و مزه خوراكی‌ها را می‌چشيم؛ يعنی به کمک حواس خود به
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/10/22
0
348
0

اینفوگرافی فارسی و نگارش (3) – درس دهم: (نگارش علمی: مقاله نویسی (1))

مقاله، نوشته‌‌ای است با حجم متوسط که درباره موضوعی معین فراهم می‌آید. مقاله انواعی دارد. آنچه در این درس آموزش داده می‌شود، مقاله تحقیقی است. مقاله تحقیقی گزارش فشرده و سازمان یافته تحقیق است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/10/22
0
316
0

اینفوگرافی فارسی و نگارش (2) – درس دهم: سفرنامه

گاهی نویسنده شرح سفر را با زبان ادبی می‌نویسد و گاه کاملا مستندنگاری می‌کند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/10/22
0
664
0

کتاب گویا فارسی - پایه هفتم (نمایشنامه فرزند انقلاب)

سعید، هنوز سال‌های دبستان را پشت سر نگذاشته بود که با شور و علاقه، مطالعه کتاب‌های مختلف را شروع کرد. ساعت‌ها می‌نشست و تا کتابی را به پایان نمی‌رساند، رها نمی‌کرد. در دوره دبیرستان، نمایشنامه "ابوذر" را همراه با دوستانش اجرا کرد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/10/20
0
478
0

کتاب گویا فارسی - پایه هفتم (نمایشنامه مرواریدی در صدف)

پروین از کودکی کوشا و اهل تفکر بود. در یازده سالگی با اشعار فردوسی، نظامی، مولوی و ناصر خسرو آشنا شد. این کودک آرام و با استعداد، با راهنمایی و کمک پدرش، سرودن شعر را آغاز کرد. پدر از پروین، همچون مرواریدی در صدف، با دقت مراقبت می‌کرد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/10/20
0
801
0

فیلم آموزش علوم و فنون ادبی (2) – پایه یازدهم (درس دهم: سبک شناسی قرنهای دهم و یازدهم)

در این فیلم در رابطه با سبك های ادبیات فارسی صحبت شده است. آیا این سبك‌ها فقط شامل خراسانی، عراقی و هندی است. سبك هندی چیست و ویژگی های این سبك را بیان می كند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/09/24

اینفوگرافی فارسی و نگارش - پایه دهم (درس دهم - نوشتۀذهنی(1) جانشین سازی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/10/22
پیش از این گفتیم كه نوشته‌ها را می‌توان به دو دسته عینی و ذهنی تقسیم كرد. آموختیم كه برای نوشتن متن‌های عینی، پديده‌ها را می‌بینيم، صداها را می‌شنویم، بوها را با حس بویایی درک و اشیا را لمس می‌كنيم و مزه خوراكی‌ها را می‌چشيم؛ يعنی به کمک حواس خود به

اینفوگرافی فارسی و نگارش (3) – درس دهم: (نگارش علمی: مقاله نویسی (1))

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/10/22
مقاله، نوشته‌‌ای است با حجم متوسط که درباره موضوعی معین فراهم می‌آید. مقاله انواعی دارد. آنچه در این درس آموزش داده می‌شود، مقاله تحقیقی است. مقاله تحقیقی گزارش فشرده و سازمان یافته تحقیق است

اینفوگرافی فارسی و نگارش (2) – درس دهم: سفرنامه

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/10/22
گاهی نویسنده شرح سفر را با زبان ادبی می‌نویسد و گاه کاملا مستندنگاری می‌کند

کتاب گویا فارسی - پایه هفتم (نمایشنامه فرزند انقلاب)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/10/20
سعید، هنوز سال‌های دبستان را پشت سر نگذاشته بود که با شور و علاقه، مطالعه کتاب‌های مختلف را شروع کرد. ساعت‌ها می‌نشست و تا کتابی را به پایان نمی‌رساند، رها نمی‌کرد. در دوره دبیرستان، نمایشنامه "ابوذر" را همراه با دوستانش اجرا کرد

کتاب گویا فارسی - پایه هفتم (نمایشنامه مرواریدی در صدف)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/10/20
پروین از کودکی کوشا و اهل تفکر بود. در یازده سالگی با اشعار فردوسی، نظامی، مولوی و ناصر خسرو آشنا شد. این کودک آرام و با استعداد، با راهنمایی و کمک پدرش، سرودن شعر را آغاز کرد. پدر از پروین، همچون مرواریدی در صدف، با دقت مراقبت می‌کرد

فیلم آموزش علوم و فنون ادبی (2) – پایه یازدهم (درس دهم: سبک شناسی قرنهای دهم و یازدهم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/09/24
در این فیلم در رابطه با سبك های ادبیات فارسی صحبت شده است. آیا این سبك‌ها فقط شامل خراسانی، عراقی و هندی است. سبك هندی چیست و ویژگی های این سبك را بیان می كند

برچسب‌ها:
نویسندگان