هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
دانش آموز عزیز این فیلم آموزشی مربوط به کتاب فارسی دوم می باشد
یکی از گونههای نوشتاری که با فضای نوشتههای ذهنی همخوانی دارد، «داستانینوشتن» است. هدف از داستانگونه نويسی، اين است كه افزون بر رعايت شيوهها شگردهايی كه تاكنون فراگرفتيم، گامهای زير را هم برداريم و از اين پلكان عبور كنيم
خشم بیش از حد گرفتن، وحشت آرد و لطف بیوقت، هیبت ببرد. نه چندان درشتی کن که از تو سیر گردند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند
ما همگی اعتقاد داريم كه بايد خدا را كشف كرد. دريغا كه نمیدانيم همچنان كه در انتظار او به سر میبريم، به كدام درگاه نياز آوريم. سرانجام اين طور نيز میگوييم كه او در همه جا هست؛ هر جا و نايافتنی است
ناسازی معنایی یعنی اندیشیدن به موضوعها و مفاهیم ناساز و متضاد با موضوع نوشته
روزی حضرت عیسی روح الله میگذشت. ابلهی با وی دچار شد و از حضرت عیسی سخنی پرسید؛ بر سبیل تلطف جوابش باز داد و آن شخص مسلم نداشت و آغاز عربده و سفاهت نهاد. چندان که او نفرین میکرد، عیسی تحسین مینمود
دانش آموز عزیز این فیلم آموزشی مربوط به کتاب فارسی دوم می باشد
یکی از گونههای نوشتاری که با فضای نوشتههای ذهنی همخوانی دارد، «داستانینوشتن» است. هدف از داستانگونه نويسی، اين است كه افزون بر رعايت شيوهها شگردهايی كه تاكنون فراگرفتيم، گامهای زير را هم برداريم و از اين پلكان عبور كنيم
خشم بیش از حد گرفتن، وحشت آرد و لطف بیوقت، هیبت ببرد. نه چندان درشتی کن که از تو سیر گردند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند
ما همگی اعتقاد داريم كه بايد خدا را كشف كرد. دريغا كه نمیدانيم همچنان كه در انتظار او به سر میبريم، به كدام درگاه نياز آوريم. سرانجام اين طور نيز میگوييم كه او در همه جا هست؛ هر جا و نايافتنی است
ناسازی معنایی یعنی اندیشیدن به موضوعها و مفاهیم ناساز و متضاد با موضوع نوشته
روزی حضرت عیسی روح الله میگذشت. ابلهی با وی دچار شد و از حضرت عیسی سخنی پرسید؛ بر سبیل تلطف جوابش باز داد و آن شخص مسلم نداشت و آغاز عربده و سفاهت نهاد. چندان که او نفرین میکرد، عیسی تحسین مینمود