X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
154
0

فیلم آموزش هنر - پودمان چهارم: مجموعه تصاویر از اتاق ها و تزئینات و معماری فرهنگ های مختلف

هر کدام مردم دنیا در هر کشوری که زندگی می‌کنند از فرهنگ و هنر همان کشور تأثیر می‌گیرند. این فرهنگ و هنر در زندگی مادی و معنوی انسان به طور مستقیم و غیر مستقیم  مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طراحی خودرو، طراحی مبلمان، کالاهای مصرفی روزانه تا طراحی وسایل
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28
0
123
0

فیلم آموزش هنر - پودمان چهارم: ارجاع نقاشی ایرانی به اشیاء درون موزه

هنرمندان بسیاری با الهام و ایده گرفتن از اشیای واقعی که اکنون در موزه‌ها قرار دارند تصاویری را رسم کنند. بنابراین شما با نگاه کردن به این نوع نقاشی‌ها می‌توانید با لباس، جواهرات، تخت و بارگاه و ادوات سلاطین و پادشاهان ادوار مختلف تاریخ آشنا شوید و اگر
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28
0
104
0

فیلم آموزش هنر - پودمان چهارم: نور در بناهای تاریخی ایران

در معماری اسلامی یکی از مهم‌ترین عوامل هویت بخش، توجه به نور و تابش آن به فضاهای درونی و بیرونی بناست. در نگارگری ایرانی نیز هیچ نقطه تاریکی دیده نمی‌شود و تمامی تصاویر مملو از روشنایی است. هنر در جهان اسلام با نور پیوند ناگسستنی دارد؛ زیرا نور همواره
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28
0
111
0

فیلم آموزش هنر - پودمان چهارم: تلفیق نقوش سنتی در هنرهای مختلف

نقوش سنتی مثل ترنج و بته جقه از جمله نقوشی هستند که آن‌ها را بر پیکره آثار مختلفی می‌بینیم. هنرمندان در هنگام طراحی پارچه، قلم‌زنی، قالی‌بافی، ترمه‌دوزی، پته‌دوزی، کاشی‌کاری و میناکاری از این نقوش استفاده می‌کنند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28
0
105
0

فیلم آموزش هنر - پودمان سوم: استوری برد

اولین نمونه تصویرسازی شده از پروژه‌ای که قرار است به ساخت فیلم، سریال، انیمیشن، تبلیغات و بازی رایانه‌ای منتهی شود، استوری برد نام دارد. کادرهای طراحی استوری برد به صورت گرافیکی هر صحنه از هر سکانس را تصویرسازی می‌کند. این تصویرسازی شامل نحوه حرکت دوربین
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28
0
112
0

فیلم آموزش هنر - پودمان سوم: تصویر متحرک

ما حرکت را زمانی ادراک می‌کنیم که چیزی موقعیت مکانی خود را نسبت به پس زمینه‌ای ایستا عوض کند. مثلا اگر تصویر یک آدمک در حال حرکت را در برگ‌هایی پشت سر هم به صورت متوالی ترسیم کنیم و سپس این برگ‌ها را به سرعت ورق بزنیم، شخصیت کارتونی ما شروع به راه رفتن
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28

فیلم آموزش هنر - پودمان چهارم: مجموعه تصاویر از اتاق ها و تزئینات و معماری فرهنگ های مختلف

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28
هر کدام مردم دنیا در هر کشوری که زندگی می‌کنند از فرهنگ و هنر همان کشور تأثیر می‌گیرند. این فرهنگ و هنر در زندگی مادی و معنوی انسان به طور مستقیم و غیر مستقیم  مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طراحی خودرو، طراحی مبلمان، کالاهای مصرفی روزانه تا طراحی وسایل

فیلم آموزش هنر - پودمان چهارم: ارجاع نقاشی ایرانی به اشیاء درون موزه

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28
هنرمندان بسیاری با الهام و ایده گرفتن از اشیای واقعی که اکنون در موزه‌ها قرار دارند تصاویری را رسم کنند. بنابراین شما با نگاه کردن به این نوع نقاشی‌ها می‌توانید با لباس، جواهرات، تخت و بارگاه و ادوات سلاطین و پادشاهان ادوار مختلف تاریخ آشنا شوید و اگر

فیلم آموزش هنر - پودمان چهارم: نور در بناهای تاریخی ایران

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28
در معماری اسلامی یکی از مهم‌ترین عوامل هویت بخش، توجه به نور و تابش آن به فضاهای درونی و بیرونی بناست. در نگارگری ایرانی نیز هیچ نقطه تاریکی دیده نمی‌شود و تمامی تصاویر مملو از روشنایی است. هنر در جهان اسلام با نور پیوند ناگسستنی دارد؛ زیرا نور همواره

فیلم آموزش هنر - پودمان چهارم: تلفیق نقوش سنتی در هنرهای مختلف

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28
نقوش سنتی مثل ترنج و بته جقه از جمله نقوشی هستند که آن‌ها را بر پیکره آثار مختلفی می‌بینیم. هنرمندان در هنگام طراحی پارچه، قلم‌زنی، قالی‌بافی، ترمه‌دوزی، پته‌دوزی، کاشی‌کاری و میناکاری از این نقوش استفاده می‌کنند

فیلم آموزش هنر - پودمان سوم: استوری برد

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28
اولین نمونه تصویرسازی شده از پروژه‌ای که قرار است به ساخت فیلم، سریال، انیمیشن، تبلیغات و بازی رایانه‌ای منتهی شود، استوری برد نام دارد. کادرهای طراحی استوری برد به صورت گرافیکی هر صحنه از هر سکانس را تصویرسازی می‌کند. این تصویرسازی شامل نحوه حرکت دوربین

فیلم آموزش هنر - پودمان سوم: تصویر متحرک

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/03/28
ما حرکت را زمانی ادراک می‌کنیم که چیزی موقعیت مکانی خود را نسبت به پس زمینه‌ای ایستا عوض کند. مثلا اگر تصویر یک آدمک در حال حرکت را در برگ‌هایی پشت سر هم به صورت متوالی ترسیم کنیم و سپس این برگ‌ها را به سرعت ورق بزنیم، شخصیت کارتونی ما شروع به راه رفتن

برچسب‌ها:
نویسندگان