هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
اولین نمونه تصویرسازی شده از پروژهای که قرار است به ساخت فیلم، سریال، انیمیشن، تبلیغات و بازی رایانهای منتهی شود، استوری برد نام دارد. کادرهای طراحی استوری برد به صورت گرافیکی هر صحنه از هر سکانس را تصویرسازی میکند. این تصویرسازی شامل نحوه حرکت دوربین
ما حرکت را زمانی ادراک میکنیم که چیزی موقعیت مکانی خود را نسبت به پس زمینهای ایستا عوض کند. مثلا اگر تصویر یک آدمک در حال حرکت را در برگهایی پشت سر هم به صورت متوالی ترسیم کنیم و سپس این برگها را به سرعت ورق بزنیم، شخصیت کارتونی ما شروع به راه رفتن
نزدیک شدن خطوط افقی به یکدیگر در عمق خاصیتی است که ما براساس تجربه طبیعی چشم خود از نگاه به مناظر دور دست داریم. نزدیک شدن خطوط افقی در عمق تابلو باعث میشود ما به سهولت به تلقی بعد در یک عکس از منظره دست پیدا کنیم
در آثار نقاشی با بهرهگیری از خطای دید حاصل از دید دو چشمی انسان، قوانینی تحت عنوان هندسه مناظر و مرایا وضع کردهاند که به وسیله آنها توهمی از بعد سوم را برای تماشاگر ایجاد میکنند. در این قسمت تصاویری قرار داده شده است که با کمک آنها میتوانید متوجه
گشتالت چگونگی ادراک بصری توسط مغز انسان را توضیح میدهد. ذهن انسان برای درک پدیدهها آنها را به صورت یک کل دریافت میکند و در صدد است که کلیتی از یک تصویر را ارائه بدهد. تقارن حاصل از عناصر درون قاب باعث شده است که مرتبط با هم احساس شوند
براساس اصل خاتمه گشتالت عناصر مانند حلقهای به هم متصل میشوند و مرزهای پایانی گروه شکل گرفته را تعیین میکنند. به این مجموعه تصاویر با دقت نگاه کنید تا با گشتالت خاتمه بیشتر آشنا شوید
اولین نمونه تصویرسازی شده از پروژهای که قرار است به ساخت فیلم، سریال، انیمیشن، تبلیغات و بازی رایانهای منتهی شود، استوری برد نام دارد. کادرهای طراحی استوری برد به صورت گرافیکی هر صحنه از هر سکانس را تصویرسازی میکند. این تصویرسازی شامل نحوه حرکت دوربین
ما حرکت را زمانی ادراک میکنیم که چیزی موقعیت مکانی خود را نسبت به پس زمینهای ایستا عوض کند. مثلا اگر تصویر یک آدمک در حال حرکت را در برگهایی پشت سر هم به صورت متوالی ترسیم کنیم و سپس این برگها را به سرعت ورق بزنیم، شخصیت کارتونی ما شروع به راه رفتن
نزدیک شدن خطوط افقی به یکدیگر در عمق خاصیتی است که ما براساس تجربه طبیعی چشم خود از نگاه به مناظر دور دست داریم. نزدیک شدن خطوط افقی در عمق تابلو باعث میشود ما به سهولت به تلقی بعد در یک عکس از منظره دست پیدا کنیم
در آثار نقاشی با بهرهگیری از خطای دید حاصل از دید دو چشمی انسان، قوانینی تحت عنوان هندسه مناظر و مرایا وضع کردهاند که به وسیله آنها توهمی از بعد سوم را برای تماشاگر ایجاد میکنند. در این قسمت تصاویری قرار داده شده است که با کمک آنها میتوانید متوجه
گشتالت چگونگی ادراک بصری توسط مغز انسان را توضیح میدهد. ذهن انسان برای درک پدیدهها آنها را به صورت یک کل دریافت میکند و در صدد است که کلیتی از یک تصویر را ارائه بدهد. تقارن حاصل از عناصر درون قاب باعث شده است که مرتبط با هم احساس شوند
براساس اصل خاتمه گشتالت عناصر مانند حلقهای به هم متصل میشوند و مرزهای پایانی گروه شکل گرفته را تعیین میکنند. به این مجموعه تصاویر با دقت نگاه کنید تا با گشتالت خاتمه بیشتر آشنا شوید