X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
676
0

فیلم آموزش زیست شناسی (1) – فصل سوم (وسایل مورد نیاز تشریح)

وسایل مورد نیاز برای تشریح شُش به شرح زیر می باشد: قیچی چاقوی جراحی و تیغ انبرک یا پنس سوند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/01
0
568
0

فیلم آموزش زیست شناسی (1) – فصل سوم (تشریح شُش)

ابتدای مسیر ورود هوا در بینی، از پوست نازکی پوشیده شده است که موهای آن، مانعی در برابر ورود ناخالصی های هوا ایجاد می‌کند. با پایان یافتن این پوست، مخاط مژک‌دار در بینی آغاز می‌شود، که در سراسر مجاری هادی ادامه پیدا می‌کند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/01
0
843
0

فیلم آموزشی علوم – پایه هفتم (فصل پانزدهم: تبادل با محیط – تشریح شُش)

هوا ابتدا از طریق بینی یا دهان وارد دستگاه تنفس می‌شود و پس از عبور از حلق وارد حنجره و سپس وارد نای می‌شود. نای دو شاخه دارد که به آنها نایژه می‌گویند. نایژه‌ها هوا را به نایژک‌ها که به تعداد زیاد در شُش‌ها پراکنده‌اند، می‌رسانند. انتهای نایژک‌ها در شُش‌
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/21

فیلم آموزش زیست شناسی (1) – فصل سوم (وسایل مورد نیاز تشریح)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/01
وسایل مورد نیاز برای تشریح شُش به شرح زیر می باشد: قیچی چاقوی جراحی و تیغ انبرک یا پنس سوند

فیلم آموزش زیست شناسی (1) – فصل سوم (تشریح شُش)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/07/01
ابتدای مسیر ورود هوا در بینی، از پوست نازکی پوشیده شده است که موهای آن، مانعی در برابر ورود ناخالصی های هوا ایجاد می‌کند. با پایان یافتن این پوست، مخاط مژک‌دار در بینی آغاز می‌شود، که در سراسر مجاری هادی ادامه پیدا می‌کند

فیلم آموزشی علوم – پایه هفتم (فصل پانزدهم: تبادل با محیط – تشریح شُش)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/04/21
هوا ابتدا از طریق بینی یا دهان وارد دستگاه تنفس می‌شود و پس از عبور از حلق وارد حنجره و سپس وارد نای می‌شود. نای دو شاخه دارد که به آنها نایژه می‌گویند. نایژه‌ها هوا را به نایژک‌ها که به تعداد زیاد در شُش‌ها پراکنده‌اند، می‌رسانند. انتهای نایژک‌ها در شُش‌

برچسب‌ها:
نویسندگان