X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
63
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 14)

از انواع لحن‌هایی که مربی می‌تواند داشته باشد لحن تشویقی است. لحن تشویقی چند ویژگی دارد: نشان دادن مقبولیت کار و رضایت از آن در کلام و چهره مربی باید دیده شود. وقتی مربی رضایتش از کار را با حالت چهره و کلامش نشان می‌دهد، آن کار در بچه نهادینه می‌شود و روز
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
0
70
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 13)

در لحن تعجبی می‌توانیم از ابراز احساسات، توجه به اطراف، افزایش سازگاری با تغییرات به جای بی‌احساسی، احساس شگفتی نسبت به چیزهای منفی، عدم سازگاری با تغییرات و علاقه به یکنواختی استفاده کنیم. در لحن تعجبی مربی اگر عادت داشته باشد نسبت به مسائل مثبت و رابطه‌
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
0
46
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 12)

معلم می‌تواند با کلام خودش دانش‌آموزش را  کامل تربیت کند و در عین حال می‌تواند با لحن و القایی که دارد، دانش‌آموز را در ضعیف‌ترین وضع رشدی قرار بدهد. لحن‌های مؤثر در شش قالب قرار می‌گیرند: لحن دعایی، سوالی، تعجبی، امر و نهی، خبری و تشویقی و توبیخی. لحن
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
0
31
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 11)

تضعیف کلام و تقویت کلام خیلی مهم است؛‌ چون ما قرار است اثری بگذاریم پس اگر نخواهیم کلام را تقویت یا تضعیف کنیم، آن کلام خنثی می‌شود. کلام به وسیلۀ دو عامل تقویت یا تضعیف می‌شود: لحن و القا. القا و لحن امنیت و عواطف همۀ افراد، مخصوصا کودک را تأمین می‌کند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
0
45
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 10)

کلام والدین و مربی مقصد مشخصی دارد که مخاطب آن را به صورت القایی و با لحن مشخص دریافت می‌کند. هر کلام می‌تواند به بلوغ کامل برسد و با انواع تأکید، انواع برانگیختن توجه و همچنین انتقال توجه از چیزی به چیز دیگر همراه شود تا در القای خود به حد کمال برسد و
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
0
54
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 9)

کلامی که قالب، لحن و محتوای طیب دارد موجب تکامل و بارورشدن و سالم بار آمدن کودک می‌شود. باور مربی باید این باشد که همه اصلاح پذیرند. مربی نباید از تربیت ناامید بشود و با توکل به خدا و نیت خالص قدم بردارد. مربی در برخورد با کودکانی که لجبازترند و سخت تربیت
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 14)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
از انواع لحن‌هایی که مربی می‌تواند داشته باشد لحن تشویقی است. لحن تشویقی چند ویژگی دارد: نشان دادن مقبولیت کار و رضایت از آن در کلام و چهره مربی باید دیده شود. وقتی مربی رضایتش از کار را با حالت چهره و کلامش نشان می‌دهد، آن کار در بچه نهادینه می‌شود و روز

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 13)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
در لحن تعجبی می‌توانیم از ابراز احساسات، توجه به اطراف، افزایش سازگاری با تغییرات به جای بی‌احساسی، احساس شگفتی نسبت به چیزهای منفی، عدم سازگاری با تغییرات و علاقه به یکنواختی استفاده کنیم. در لحن تعجبی مربی اگر عادت داشته باشد نسبت به مسائل مثبت و رابطه‌

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 12)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
معلم می‌تواند با کلام خودش دانش‌آموزش را  کامل تربیت کند و در عین حال می‌تواند با لحن و القایی که دارد، دانش‌آموز را در ضعیف‌ترین وضع رشدی قرار بدهد. لحن‌های مؤثر در شش قالب قرار می‌گیرند: لحن دعایی، سوالی، تعجبی، امر و نهی، خبری و تشویقی و توبیخی. لحن

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 11)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
تضعیف کلام و تقویت کلام خیلی مهم است؛‌ چون ما قرار است اثری بگذاریم پس اگر نخواهیم کلام را تقویت یا تضعیف کنیم، آن کلام خنثی می‌شود. کلام به وسیلۀ دو عامل تقویت یا تضعیف می‌شود: لحن و القا. القا و لحن امنیت و عواطف همۀ افراد، مخصوصا کودک را تأمین می‌کند

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 10)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
کلام والدین و مربی مقصد مشخصی دارد که مخاطب آن را به صورت القایی و با لحن مشخص دریافت می‌کند. هر کلام می‌تواند به بلوغ کامل برسد و با انواع تأکید، انواع برانگیختن توجه و همچنین انتقال توجه از چیزی به چیز دیگر همراه شود تا در القای خود به حد کمال برسد و

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (ارتباط مؤثر با کودک 9)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
کلامی که قالب، لحن و محتوای طیب دارد موجب تکامل و بارورشدن و سالم بار آمدن کودک می‌شود. باور مربی باید این باشد که همه اصلاح پذیرند. مربی نباید از تربیت ناامید بشود و با توکل به خدا و نیت خالص قدم بردارد. مربی در برخورد با کودکانی که لجبازترند و سخت تربیت

برچسب‌ها:
نویسندگان