هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
از انواع لحنهایی که مربی میتواند داشته باشد لحن تشویقی است. لحن تشویقی چند ویژگی دارد: نشان دادن مقبولیت کار و رضایت از آن در کلام و چهره مربی باید دیده شود. وقتی مربی رضایتش از کار را با حالت چهره و کلامش نشان میدهد، آن کار در بچه نهادینه میشود و روز
در لحن تعجبی میتوانیم از ابراز احساسات، توجه به اطراف، افزایش سازگاری با تغییرات به جای بیاحساسی، احساس شگفتی نسبت به چیزهای منفی، عدم سازگاری با تغییرات و علاقه به یکنواختی استفاده کنیم. در لحن تعجبی مربی اگر عادت داشته باشد نسبت به مسائل مثبت و رابطه
معلم میتواند با کلام خودش دانشآموزش را کامل تربیت کند و در عین حال میتواند با لحن و القایی که دارد، دانشآموز را در ضعیفترین وضع رشدی قرار بدهد. لحنهای مؤثر در شش قالب قرار میگیرند: لحن دعایی، سوالی، تعجبی، امر و نهی، خبری و تشویقی و توبیخی. لحن
تضعیف کلام و تقویت کلام خیلی مهم است؛ چون ما قرار است اثری بگذاریم پس اگر نخواهیم کلام را تقویت یا تضعیف کنیم، آن کلام خنثی میشود. کلام به وسیلۀ دو عامل تقویت یا تضعیف میشود: لحن و القا. القا و لحن امنیت و عواطف همۀ افراد، مخصوصا کودک را تأمین میکند
کلام والدین و مربی مقصد مشخصی دارد که مخاطب آن را به صورت القایی و با لحن مشخص دریافت میکند. هر کلام میتواند به بلوغ کامل برسد و با انواع تأکید، انواع برانگیختن توجه و همچنین انتقال توجه از چیزی به چیز دیگر همراه شود تا در القای خود به حد کمال برسد و
کلامی که قالب، لحن و محتوای طیب دارد موجب تکامل و بارورشدن و سالم بار آمدن کودک میشود. باور مربی باید این باشد که همه اصلاح پذیرند. مربی نباید از تربیت ناامید بشود و با توکل به خدا و نیت خالص قدم بردارد. مربی در برخورد با کودکانی که لجبازترند و سخت تربیت
از انواع لحنهایی که مربی میتواند داشته باشد لحن تشویقی است. لحن تشویقی چند ویژگی دارد: نشان دادن مقبولیت کار و رضایت از آن در کلام و چهره مربی باید دیده شود. وقتی مربی رضایتش از کار را با حالت چهره و کلامش نشان میدهد، آن کار در بچه نهادینه میشود و روز
در لحن تعجبی میتوانیم از ابراز احساسات، توجه به اطراف، افزایش سازگاری با تغییرات به جای بیاحساسی، احساس شگفتی نسبت به چیزهای منفی، عدم سازگاری با تغییرات و علاقه به یکنواختی استفاده کنیم. در لحن تعجبی مربی اگر عادت داشته باشد نسبت به مسائل مثبت و رابطه
معلم میتواند با کلام خودش دانشآموزش را کامل تربیت کند و در عین حال میتواند با لحن و القایی که دارد، دانشآموز را در ضعیفترین وضع رشدی قرار بدهد. لحنهای مؤثر در شش قالب قرار میگیرند: لحن دعایی، سوالی، تعجبی، امر و نهی، خبری و تشویقی و توبیخی. لحن
تضعیف کلام و تقویت کلام خیلی مهم است؛ چون ما قرار است اثری بگذاریم پس اگر نخواهیم کلام را تقویت یا تضعیف کنیم، آن کلام خنثی میشود. کلام به وسیلۀ دو عامل تقویت یا تضعیف میشود: لحن و القا. القا و لحن امنیت و عواطف همۀ افراد، مخصوصا کودک را تأمین میکند
کلام والدین و مربی مقصد مشخصی دارد که مخاطب آن را به صورت القایی و با لحن مشخص دریافت میکند. هر کلام میتواند به بلوغ کامل برسد و با انواع تأکید، انواع برانگیختن توجه و همچنین انتقال توجه از چیزی به چیز دیگر همراه شود تا در القای خود به حد کمال برسد و
کلامی که قالب، لحن و محتوای طیب دارد موجب تکامل و بارورشدن و سالم بار آمدن کودک میشود. باور مربی باید این باشد که همه اصلاح پذیرند. مربی نباید از تربیت ناامید بشود و با توکل به خدا و نیت خالص قدم بردارد. مربی در برخورد با کودکانی که لجبازترند و سخت تربیت