هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
در مراحل ابتدایی این فعالیت پس از آنکه نوآموزان کاغذ بریل را به طور صحیح در لوح قرار دادند، اجازه میدهیم با قلم در هر خط یا سلولی از لوح قلم خود را فشار دهند تا نقطه برجستهای را ایجاد کنند. این موضوع کمک میکند تا مهارتهای حرکتی ظریف تربیت و تقویت شوند
برخی از اهداف این فعالیت: استفاده از تمام انگشتان هر دو دست به جز انگشت شصت، حرکت صحیح و همزمان هر دو دست و لمس نقاط و خطوط برجسته در خط بریل، تشخیص و ادراک حالت و موقعیت نقاط برجسته در شش نقطه بریل، اعمال حرکتی ظریف مثل ورق زدن صفحات کتاب، پردازش اطلاعات
گوشهها، سلولها، ردیفها، ستونها در وسایلی مثل لوح حساب مکعبی، حسابافزار به عنوان تمرینهای پیش نیاز این تمرین از قبل با نوآموزان کار شده و آنها نسبت به موقعیتها به ادراک و شناخت رسیدهاند. در این وسیله آموزشی مفاهیم ریاضی مثل بالا، پایین، زیر و رو
اولین فعالیت و تجربه نوآموزان با جاگذاری مهره در سادهترین شکل و حالت در قالب خود مکان یابی و جاسازی میشود. در تمرینهای بعدی جاگذاری مهرهها با حالتهای متفاوتتر و دشوارتر انجام میگردد. گام به گام اندازه مهرهها و حفرهها ریزتر شده و در انتها کار
خوب است قبل از ورود به سرفصلها و عناصر برنامهی تربیت و یادگیری دورهی پیش از دبستان، این جملهی مهم را به خاطر بسپاریم و در عمل به آن پایبند باشیم: «دوره پیش از دبستان، بنیادیترین دوره در تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشور است
یکی از اهداف مطرح شده برای کودکان 3 تا 6 سال توجه به رشد و سلامت جسمانی آنان است. با در نظر گرفتن این موضوع از خانوادهها انتظار میرود که زمینهی انجام فعالیتهای دستورزی مختلف را برای کودکان فراهم کنند، با کودکان بازیهای حرکتی انجام بدهند
در مراحل ابتدایی این فعالیت پس از آنکه نوآموزان کاغذ بریل را به طور صحیح در لوح قرار دادند، اجازه میدهیم با قلم در هر خط یا سلولی از لوح قلم خود را فشار دهند تا نقطه برجستهای را ایجاد کنند. این موضوع کمک میکند تا مهارتهای حرکتی ظریف تربیت و تقویت شوند
برخی از اهداف این فعالیت: استفاده از تمام انگشتان هر دو دست به جز انگشت شصت، حرکت صحیح و همزمان هر دو دست و لمس نقاط و خطوط برجسته در خط بریل، تشخیص و ادراک حالت و موقعیت نقاط برجسته در شش نقطه بریل، اعمال حرکتی ظریف مثل ورق زدن صفحات کتاب، پردازش اطلاعات
گوشهها، سلولها، ردیفها، ستونها در وسایلی مثل لوح حساب مکعبی، حسابافزار به عنوان تمرینهای پیش نیاز این تمرین از قبل با نوآموزان کار شده و آنها نسبت به موقعیتها به ادراک و شناخت رسیدهاند. در این وسیله آموزشی مفاهیم ریاضی مثل بالا، پایین، زیر و رو
اولین فعالیت و تجربه نوآموزان با جاگذاری مهره در سادهترین شکل و حالت در قالب خود مکان یابی و جاسازی میشود. در تمرینهای بعدی جاگذاری مهرهها با حالتهای متفاوتتر و دشوارتر انجام میگردد. گام به گام اندازه مهرهها و حفرهها ریزتر شده و در انتها کار
خوب است قبل از ورود به سرفصلها و عناصر برنامهی تربیت و یادگیری دورهی پیش از دبستان، این جملهی مهم را به خاطر بسپاریم و در عمل به آن پایبند باشیم: «دوره پیش از دبستان، بنیادیترین دوره در تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشور است
یکی از اهداف مطرح شده برای کودکان 3 تا 6 سال توجه به رشد و سلامت جسمانی آنان است. با در نظر گرفتن این موضوع از خانوادهها انتظار میرود که زمینهی انجام فعالیتهای دستورزی مختلف را برای کودکان فراهم کنند، با کودکان بازیهای حرکتی انجام بدهند