X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
101
0

آشنایی با مقدمات آموزش خط بریل - برنامه سی و ششم: آشنایی با لوح و قلم (ابزار نوشتاری) - بخش دوم

در مراحل ابتدایی این فعالیت پس از آنکه نوآموزان کاغذ بریل را به طور صحیح در لوح قرار دادند، اجازه می‌دهیم با قلم در هر خط یا سلولی از لوح قلم خود را فشار دهند تا نقطه برجسته‌ای را ایجاد کنند. این موضوع کمک می‌کند تا مهارت‌های حرکتی ظریف تربیت و تقویت شوند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/06/27
0
68
0

آشنایی با مقدمات آموزش خط بریل - برنامه سی و پنجم: معرفی کتابچه آمادگی (2) - آموزش خواندن خط بریل - بخش دوم

برخی از اهداف این فعالیت: استفاده از تمام انگشتان هر دو دست به جز انگشت شصت، حرکت صحیح و همزمان هر دو دست و لمس نقاط و خطوط برجسته در خط بریل، تشخیص و ادراک حالت و موقعیت نقاط برجسته در شش نقطه بریل، اعمال حرکتی ظریف مثل ورق زدن صفحات کتاب، پردازش اطلاعات
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/06/27
0
66
0

آشنایی با مقدمات آموزش خط بریل - برنامه سی و چهارم: مقدمات خواندن بریل (2) - بخش دوم

گوشه‌ها، سلول‌ها، ردیف‌ها، ستون‌ها در وسایلی مثل لوح حساب مکعبی، حساب‌افزار به عنوان تمرین‌های پیش نیاز این تمرین از قبل با نوآموزان کار شده و آن‌ها نسبت به موقعیت‌ها به ادراک و شناخت رسیده‌اند. در این وسیله آموزشی مفاهیم ریاضی مثل بالا، پایین، زیر و رو
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/06/27
0
32
0

آشنایی با مقدمات آموزش خط بریل - برنامه بیست و هفتم: کار با حساب افزار (بخش دوم)

اولین فعالیت و تجربه نوآموزان با جاگذاری مهره در ساده‌ترین شکل و حالت در قالب خود مکان یابی و جاسازی می‌شود. در تمرین‌های بعدی جاگذاری مهره‌ها با حالت‌های متفاوت‌تر و دشوارتر انجام می‌گردد. گام به گام اندازه مهره‌ها و حفره‌ها ریزتر شده و در انتها کار
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/06/27
0
153
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (کلیات راهنمای برنامه تربیت و یادگیری 2)

خوب است قبل از ورود به سرفصل‌ها و عناصر برنامه‌ی تربیت و یادگیری دوره‌ی پیش از دبستان، این جمله‌ی مهم را به خاطر بسپاریم و در عمل به آن پایبند باشیم: «دوره پیش از دبستان، بنیادی‌ترین دوره در تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشور است
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/10
0
106
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (تبیین نقش خانواده در تربیت کودکان 2)

یکی از اهداف مطرح شده برای کودکان 3 تا 6 سال توجه به رشد و سلامت جسمانی آنان است. با در نظر گرفتن این موضوع از خانواده‌ها انتظار می‌رود که زمینه‌ی انجام فعالیت‌های دست‌ورزی مختلف را برای کودکان فراهم کنند، با کودکان بازی‌های حرکتی انجام بدهند
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/07

آشنایی با مقدمات آموزش خط بریل - برنامه سی و ششم: آشنایی با لوح و قلم (ابزار نوشتاری) - بخش دوم

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/06/27
در مراحل ابتدایی این فعالیت پس از آنکه نوآموزان کاغذ بریل را به طور صحیح در لوح قرار دادند، اجازه می‌دهیم با قلم در هر خط یا سلولی از لوح قلم خود را فشار دهند تا نقطه برجسته‌ای را ایجاد کنند. این موضوع کمک می‌کند تا مهارت‌های حرکتی ظریف تربیت و تقویت شوند

آشنایی با مقدمات آموزش خط بریل - برنامه سی و پنجم: معرفی کتابچه آمادگی (2) - آموزش خواندن خط بریل - بخش دوم

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/06/27
برخی از اهداف این فعالیت: استفاده از تمام انگشتان هر دو دست به جز انگشت شصت، حرکت صحیح و همزمان هر دو دست و لمس نقاط و خطوط برجسته در خط بریل، تشخیص و ادراک حالت و موقعیت نقاط برجسته در شش نقطه بریل، اعمال حرکتی ظریف مثل ورق زدن صفحات کتاب، پردازش اطلاعات

آشنایی با مقدمات آموزش خط بریل - برنامه سی و چهارم: مقدمات خواندن بریل (2) - بخش دوم

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/06/27
گوشه‌ها، سلول‌ها، ردیف‌ها، ستون‌ها در وسایلی مثل لوح حساب مکعبی، حساب‌افزار به عنوان تمرین‌های پیش نیاز این تمرین از قبل با نوآموزان کار شده و آن‌ها نسبت به موقعیت‌ها به ادراک و شناخت رسیده‌اند. در این وسیله آموزشی مفاهیم ریاضی مثل بالا، پایین، زیر و رو

آشنایی با مقدمات آموزش خط بریل - برنامه بیست و هفتم: کار با حساب افزار (بخش دوم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/06/27
اولین فعالیت و تجربه نوآموزان با جاگذاری مهره در ساده‌ترین شکل و حالت در قالب خود مکان یابی و جاسازی می‌شود. در تمرین‌های بعدی جاگذاری مهره‌ها با حالت‌های متفاوت‌تر و دشوارتر انجام می‌گردد. گام به گام اندازه مهره‌ها و حفره‌ها ریزتر شده و در انتها کار

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (کلیات راهنمای برنامه تربیت و یادگیری 2)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/10
خوب است قبل از ورود به سرفصل‌ها و عناصر برنامه‌ی تربیت و یادگیری دوره‌ی پیش از دبستان، این جمله‌ی مهم را به خاطر بسپاریم و در عمل به آن پایبند باشیم: «دوره پیش از دبستان، بنیادی‌ترین دوره در تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت کشور است

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (تبیین نقش خانواده در تربیت کودکان 2)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/07
یکی از اهداف مطرح شده برای کودکان 3 تا 6 سال توجه به رشد و سلامت جسمانی آنان است. با در نظر گرفتن این موضوع از خانواده‌ها انتظار می‌رود که زمینه‌ی انجام فعالیت‌های دست‌ورزی مختلف را برای کودکان فراهم کنند، با کودکان بازی‌های حرکتی انجام بدهند

برچسب‌ها:
نویسندگان