هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
مربیان عزیز هوای پاک چیزی است که امروز ما در طی سال بسیار کم داریم. متأسفانه تعداد روزهایی که هوا تمیز است در خیلی از شهرهای بزرگ خیلی کم است و اکثر اوقات هوا غبارآلود و کثیف است. هوای پاک نیاز ما برای ادامه زندگی است. کودکان برای اینکه رشد کنند و مغزشان
هدف اصلی این واحد آشنایی کودکان با محیط زندگی، طبیعت و منابع و علاقهمندی به حفظ آنهاست. انتظار میرود که کودک ویژگیهای محیط ایمن و طیب را بداند و به حضور در آن علاقه نشان بدهد. به فعالیت در طبیعت اشتیاق داشته باشد و از آلوده کردن و صدمه زدن به آن دوری
لازم است مربیان گرامی حتما کتاب یا فایل کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست را تهیه کنند. قبل از اجرا هر واحد یادگیری را به طور کامل مطالعه کنند. فعالیتها را از فضای بسته شروع کنند. فعالیتها را با توجه به زمان، به ترتیب و به صورت تکمیلی انجام دهند. مواد
گونههای مختلف موجودات زنده شامل انسانها، حیوانات، گیاهان و ریزجانداران برای رشد و تأمین مواد غذایی، تولید مثل و محافظت از خود نیاز به منطقهای برای زندگی دارند که به این محل زندگی زیستگاه یا آدرس موجودات زنده گفته میشود. زیستگاه یک جاندار ممکن است عمق
هدف اصلی این واحد آشنایی کودکان با محیط زندگی، طبیعت، منابع و علاقهمندی به حفظ آنهاست. انتظار میرود که کودک ویژگیهای محیط ایمن و طیب را بداند و به حضور در آن علاقه نشان بدهد. به فعالیت در طبیعت اشتیاق داشته باشد و از آلوده کردن و صدمه زدن به آن دوری کن
رودخانه مجرایی طبیعی است که آب به طور دائم یا فصلی در آن جریان دارد و دارای حوزه آبخیز مشخصی است. رودخانه به مسیر و بستر حرکت رود گفته میشود. رودخانهها جریان پیدا میکنند و در نهایت به تالابها، دشتها، دریاچهها، دریاها و اقیانوسها میریزند. اهمیت آب
مربیان عزیز هوای پاک چیزی است که امروز ما در طی سال بسیار کم داریم. متأسفانه تعداد روزهایی که هوا تمیز است در خیلی از شهرهای بزرگ خیلی کم است و اکثر اوقات هوا غبارآلود و کثیف است. هوای پاک نیاز ما برای ادامه زندگی است. کودکان برای اینکه رشد کنند و مغزشان
هدف اصلی این واحد آشنایی کودکان با محیط زندگی، طبیعت و منابع و علاقهمندی به حفظ آنهاست. انتظار میرود که کودک ویژگیهای محیط ایمن و طیب را بداند و به حضور در آن علاقه نشان بدهد. به فعالیت در طبیعت اشتیاق داشته باشد و از آلوده کردن و صدمه زدن به آن دوری
لازم است مربیان گرامی حتما کتاب یا فایل کتاب کار و راهنمای آموزش محیط زیست را تهیه کنند. قبل از اجرا هر واحد یادگیری را به طور کامل مطالعه کنند. فعالیتها را از فضای بسته شروع کنند. فعالیتها را با توجه به زمان، به ترتیب و به صورت تکمیلی انجام دهند. مواد
گونههای مختلف موجودات زنده شامل انسانها، حیوانات، گیاهان و ریزجانداران برای رشد و تأمین مواد غذایی، تولید مثل و محافظت از خود نیاز به منطقهای برای زندگی دارند که به این محل زندگی زیستگاه یا آدرس موجودات زنده گفته میشود. زیستگاه یک جاندار ممکن است عمق
هدف اصلی این واحد آشنایی کودکان با محیط زندگی، طبیعت، منابع و علاقهمندی به حفظ آنهاست. انتظار میرود که کودک ویژگیهای محیط ایمن و طیب را بداند و به حضور در آن علاقه نشان بدهد. به فعالیت در طبیعت اشتیاق داشته باشد و از آلوده کردن و صدمه زدن به آن دوری کن
رودخانه مجرایی طبیعی است که آب به طور دائم یا فصلی در آن جریان دارد و دارای حوزه آبخیز مشخصی است. رودخانه به مسیر و بستر حرکت رود گفته میشود. رودخانهها جریان پیدا میکنند و در نهایت به تالابها، دشتها، دریاچهها، دریاها و اقیانوسها میریزند. اهمیت آب