هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
شیوههای گوناگونی در طراحی آموزشی مطرح شده است اما برخی عناصر در اکثر آنها مورد توجه قرار گرفته است. مشخص کردن اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی ــ یادگیری، منابع و رسانههای آموزشی، زمان، فضای آموزشی و سازماندهی دانشآموزان و ارزشیابی، از جمله عناصر مهم در
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی فرایند جمعآوری اطلاعات درباره کم و کیف آموختههای دانشآموزان و قضاوت درباره کافی یا ناکافی بودن آنها براساس معیارهای مشخص است. ارزشیابی به فرایند یاددهی _ یادگیری جهت میدهد، رشد دهنده و تصمیمساز است. آنچه در فرایند ارزشیابی مورد
راهبردهای مطالعه و یادگیری، روشها و شیوههایی هستند که دانشآموزان در حین یادگیری به کار میگیرند تا به اهداف و انتظارات آموزشی مورد نظر دست یابند. راهبردهای معرفی شده مختص کلاسهای چند پایه نیست و در کلاسهای عادی نیز قابل بهرهبرداری است اما از آنجا
اینجا منظور ما از بسته آموزشی خودآموز، مجموعهای از عناصر آموزشی مانند محتوای آموزشی، کاربرگها، اسلایدهای پاورپوینت یا پردهنگار، پوستر، فیلم، تصویر و صوت، آزمونهای مرحلهای و پایانی و ... است که براساس اهداف یک درس یا فصل از ماده درسی به منظور
امروزه دانشآموزان بیشتر ترجیح میدهند که با ابزارهای الکترونیکی از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و سایر ابزارهای مرتبط، فرایند یادگیری را دنبال کنند. این ابزارها با قابلیتهای صوتی و تصویری همزمان حواس بیشتری را در انسان درگیر کرده و در نتیجه منجر به یاد
ابتدا بد نیست کمی به مفهوم تلفیق بپردازیم و ببینیم چرا این مسئله در طراحی آموزشی کلاسهای چند پایه اهمیت دارد. کلاس درس چند پایه به یک برنامه درسی انعطافپذیر نیازمند است تا بتواند موضوعات درسی جدید را که ارتباط نزدیک دارند، تلفیق کند. یکی از ضرورتهای
شیوههای گوناگونی در طراحی آموزشی مطرح شده است اما برخی عناصر در اکثر آنها مورد توجه قرار گرفته است. مشخص کردن اهداف، محتوا، راهبردهای یاددهی ــ یادگیری، منابع و رسانههای آموزشی، زمان، فضای آموزشی و سازماندهی دانشآموزان و ارزشیابی، از جمله عناصر مهم در
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی فرایند جمعآوری اطلاعات درباره کم و کیف آموختههای دانشآموزان و قضاوت درباره کافی یا ناکافی بودن آنها براساس معیارهای مشخص است. ارزشیابی به فرایند یاددهی _ یادگیری جهت میدهد، رشد دهنده و تصمیمساز است. آنچه در فرایند ارزشیابی مورد
راهبردهای مطالعه و یادگیری، روشها و شیوههایی هستند که دانشآموزان در حین یادگیری به کار میگیرند تا به اهداف و انتظارات آموزشی مورد نظر دست یابند. راهبردهای معرفی شده مختص کلاسهای چند پایه نیست و در کلاسهای عادی نیز قابل بهرهبرداری است اما از آنجا
اینجا منظور ما از بسته آموزشی خودآموز، مجموعهای از عناصر آموزشی مانند محتوای آموزشی، کاربرگها، اسلایدهای پاورپوینت یا پردهنگار، پوستر، فیلم، تصویر و صوت، آزمونهای مرحلهای و پایانی و ... است که براساس اهداف یک درس یا فصل از ماده درسی به منظور
امروزه دانشآموزان بیشتر ترجیح میدهند که با ابزارهای الکترونیکی از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و سایر ابزارهای مرتبط، فرایند یادگیری را دنبال کنند. این ابزارها با قابلیتهای صوتی و تصویری همزمان حواس بیشتری را در انسان درگیر کرده و در نتیجه منجر به یاد
ابتدا بد نیست کمی به مفهوم تلفیق بپردازیم و ببینیم چرا این مسئله در طراحی آموزشی کلاسهای چند پایه اهمیت دارد. کلاس درس چند پایه به یک برنامه درسی انعطافپذیر نیازمند است تا بتواند موضوعات درسی جدید را که ارتباط نزدیک دارند، تلفیق کند. یکی از ضرورتهای