X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
335
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (کارگاه سواد قرآنی 4)

برای اینکه سه ویژگی یاد شده ملموس شود می‌خواهیم چند اصل را با هم مرور کنیم که بر آموزش قرآن در این دوره حاکم هستند. اصل اول: لذت‌بخش و زمینه‌ساز علاقۀ کودک باشد. لذت‌بخش باشد یعنی کودک آن را دنبال کند و در حد ظرفیت او باشد و در قالب فعالیت به او ارائه شده
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
0
144
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (کارگاه سواد قرآنی 3)

هر فعالیتی که زمینۀ آشنایی، علاقه و ارتباط کودک را با قرآن فراهم کند، انس با قرآن نام دارد. بخش اول این تعریف بر فعالیت تأکید دارد. محور همۀ فعالیت‌ها در کودکی بازی است. اما هر فعالیت دیگری هم مورد نظر است. این فعالیت‌ها سه هدف دارند: آشنا کردن، ایجاد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
0
88
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (کارگاه سواد قرآنی 2)

هیچ کاری در نظام خلقت مهم‌تر از کمک مربی بودن نیست؛ یعنی شما باید حواستان باشد که دارید به مربی اصلی جهان (خدا) در تربیت انسان‌ها کمک می‌کنید. بر این اساس باید ببینیم در برنامۀ قرآن چه رویکردی داریم. یکی از شئونی که فطرت کودک را شکوفا می‌کند ارتباط او با
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
0
74
0

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (کارگاه سواد قرآنی 1)

وقتی که از برنامه صحبت می‌کنیم اولین چیزی که در ارتباط با آن باید روشن بشود این است که رویکرد این برنامه چیست. رویکرد روح حاکم بر برنامه است و همۀ عناصر برنامه تحت تأثیر آن هستند. رویکرد در تعلیم و تربیت دورۀ پیش از دبستان باید مبتنی بر فطرت کودک باشد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
0
79
0

نمونه تدریس کتاب قرآن - دوره های ابتدایی و پیش از دبستان (کلیات: بخش 1)

همکاران ارجمند؛ در این قسمت از مجموعه نمونه تدریس بر خط، به آموزش کتاب قرآن می‌پردازیم و با مباحث زیر در خدمت شما خواهیم بود: ​کلیات کتاب درسی آموزش قرآن؛ اسناد فرادستی آموزش قرآن؛ سواد قرآنی
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/01

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (کارگاه سواد قرآنی 4)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
برای اینکه سه ویژگی یاد شده ملموس شود می‌خواهیم چند اصل را با هم مرور کنیم که بر آموزش قرآن در این دوره حاکم هستند. اصل اول: لذت‌بخش و زمینه‌ساز علاقۀ کودک باشد. لذت‌بخش باشد یعنی کودک آن را دنبال کند و در حد ظرفیت او باشد و در قالب فعالیت به او ارائه شده

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (کارگاه سواد قرآنی 3)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
هر فعالیتی که زمینۀ آشنایی، علاقه و ارتباط کودک را با قرآن فراهم کند، انس با قرآن نام دارد. بخش اول این تعریف بر فعالیت تأکید دارد. محور همۀ فعالیت‌ها در کودکی بازی است. اما هر فعالیت دیگری هم مورد نظر است. این فعالیت‌ها سه هدف دارند: آشنا کردن، ایجاد

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (کارگاه سواد قرآنی 2)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
هیچ کاری در نظام خلقت مهم‌تر از کمک مربی بودن نیست؛ یعنی شما باید حواستان باشد که دارید به مربی اصلی جهان (خدا) در تربیت انسان‌ها کمک می‌کنید. بر این اساس باید ببینیم در برنامۀ قرآن چه رویکردی داریم. یکی از شئونی که فطرت کودک را شکوفا می‌کند ارتباط او با

فیلم آموزش پیش از دبستان – مربی و خانواده (کارگاه سواد قرآنی 1)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1402/09/08
وقتی که از برنامه صحبت می‌کنیم اولین چیزی که در ارتباط با آن باید روشن بشود این است که رویکرد این برنامه چیست. رویکرد روح حاکم بر برنامه است و همۀ عناصر برنامه تحت تأثیر آن هستند. رویکرد در تعلیم و تربیت دورۀ پیش از دبستان باید مبتنی بر فطرت کودک باشد

نمونه تدریس کتاب قرآن - دوره های ابتدایی و پیش از دبستان (کلیات: بخش 1)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/01
همکاران ارجمند؛ در این قسمت از مجموعه نمونه تدریس بر خط، به آموزش کتاب قرآن می‌پردازیم و با مباحث زیر در خدمت شما خواهیم بود: ​کلیات کتاب درسی آموزش قرآن؛ اسناد فرادستی آموزش قرآن؛ سواد قرآنی

برچسب‌ها:
نویسندگان