هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
برای اینکه سه ویژگی یاد شده ملموس شود میخواهیم چند اصل را با هم مرور کنیم که بر آموزش قرآن در این دوره حاکم هستند. اصل اول: لذتبخش و زمینهساز علاقۀ کودک باشد. لذتبخش باشد یعنی کودک آن را دنبال کند و در حد ظرفیت او باشد و در قالب فعالیت به او ارائه شده
هر فعالیتی که زمینۀ آشنایی، علاقه و ارتباط کودک را با قرآن فراهم کند، انس با قرآن نام دارد. بخش اول این تعریف بر فعالیت تأکید دارد. محور همۀ فعالیتها در کودکی بازی است. اما هر فعالیت دیگری هم مورد نظر است. این فعالیتها سه هدف دارند: آشنا کردن، ایجاد
هیچ کاری در نظام خلقت مهمتر از کمک مربی بودن نیست؛ یعنی شما باید حواستان باشد که دارید به مربی اصلی جهان (خدا) در تربیت انسانها کمک میکنید. بر این اساس باید ببینیم در برنامۀ قرآن چه رویکردی داریم. یکی از شئونی که فطرت کودک را شکوفا میکند ارتباط او با
وقتی که از برنامه صحبت میکنیم اولین چیزی که در ارتباط با آن باید روشن بشود این است که رویکرد این برنامه چیست. رویکرد روح حاکم بر برنامه است و همۀ عناصر برنامه تحت تأثیر آن هستند. رویکرد در تعلیم و تربیت دورۀ پیش از دبستان باید مبتنی بر فطرت کودک باشد
همکاران ارجمند؛ در این قسمت از مجموعه نمونه تدریس بر خط، به آموزش کتاب قرآن میپردازیم و با مباحث زیر در خدمت شما خواهیم بود: کلیات کتاب درسی آموزش قرآن؛ اسناد فرادستی آموزش قرآن؛ سواد قرآنی
برای اینکه سه ویژگی یاد شده ملموس شود میخواهیم چند اصل را با هم مرور کنیم که بر آموزش قرآن در این دوره حاکم هستند. اصل اول: لذتبخش و زمینهساز علاقۀ کودک باشد. لذتبخش باشد یعنی کودک آن را دنبال کند و در حد ظرفیت او باشد و در قالب فعالیت به او ارائه شده
هر فعالیتی که زمینۀ آشنایی، علاقه و ارتباط کودک را با قرآن فراهم کند، انس با قرآن نام دارد. بخش اول این تعریف بر فعالیت تأکید دارد. محور همۀ فعالیتها در کودکی بازی است. اما هر فعالیت دیگری هم مورد نظر است. این فعالیتها سه هدف دارند: آشنا کردن، ایجاد
هیچ کاری در نظام خلقت مهمتر از کمک مربی بودن نیست؛ یعنی شما باید حواستان باشد که دارید به مربی اصلی جهان (خدا) در تربیت انسانها کمک میکنید. بر این اساس باید ببینیم در برنامۀ قرآن چه رویکردی داریم. یکی از شئونی که فطرت کودک را شکوفا میکند ارتباط او با
وقتی که از برنامه صحبت میکنیم اولین چیزی که در ارتباط با آن باید روشن بشود این است که رویکرد این برنامه چیست. رویکرد روح حاکم بر برنامه است و همۀ عناصر برنامه تحت تأثیر آن هستند. رویکرد در تعلیم و تربیت دورۀ پیش از دبستان باید مبتنی بر فطرت کودک باشد
همکاران ارجمند؛ در این قسمت از مجموعه نمونه تدریس بر خط، به آموزش کتاب قرآن میپردازیم و با مباحث زیر در خدمت شما خواهیم بود: کلیات کتاب درسی آموزش قرآن؛ اسناد فرادستی آموزش قرآن؛ سواد قرآنی