هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
راهبردهای مطالعه و یادگیری، روشها و شیوههایی هستند که دانشآموزان در حین یادگیری به کار میگیرند تا به اهداف و انتظارات آموزشی مورد نظر دست یابند. راهبردهای معرفی شده مختص کلاسهای چند پایه نیست و در کلاسهای عادی نیز قابل بهرهبرداری است اما از آنجا
اینجا منظور ما از بسته آموزشی خودآموز، مجموعهای از عناصر آموزشی مانند محتوای آموزشی، کاربرگها، اسلایدهای پاورپوینت یا پردهنگار، پوستر، فیلم، تصویر و صوت، آزمونهای مرحلهای و پایانی و ... است که براساس اهداف یک درس یا فصل از ماده درسی به منظور
امروزه دانشآموزان بیشتر ترجیح میدهند که با ابزارهای الکترونیکی از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و سایر ابزارهای مرتبط، فرایند یادگیری را دنبال کنند. این ابزارها با قابلیتهای صوتی و تصویری همزمان حواس بیشتری را در انسان درگیر کرده و در نتیجه منجر به یاد
ابتدا بد نیست کمی به مفهوم تلفیق بپردازیم و ببینیم چرا این مسئله در طراحی آموزشی کلاسهای چند پایه اهمیت دارد. کلاس درس چند پایه به یک برنامه درسی انعطافپذیر نیازمند است تا بتواند موضوعات درسی جدید را که ارتباط نزدیک دارند، تلفیق کند. یکی از ضرورتهای
این راهبرد مبتنی بر اهداف مشترک مواد درسی دوره اول و دوم ابتدایی است. از 10 گام تشکیل شده است. این 10 گام براساس پاسخ به پرسشهای اساسی معلمان کلاس چند پایه طراحی شدهاند که اجرای صحیح آن فرایند یاددهی یادگیری و مدیریت زمان در کلاسهای چند پایه را تسهیل
راهبرد یادگیری مشارکتی یک راهبرد تعلیم و تربیتی به یاددهی و یادگیری است که گروههای یادگیرندگان را در کار با یکدیگر، برای حل یک مسئله، تکمیل یک تکلیف، یا تولید یک محصول درگیر میکند. یادگیری مشارکتی بر این عقیده استوار است که یادگیری ذاتا یک عمل اجتماعی
راهبردهای مطالعه و یادگیری، روشها و شیوههایی هستند که دانشآموزان در حین یادگیری به کار میگیرند تا به اهداف و انتظارات آموزشی مورد نظر دست یابند. راهبردهای معرفی شده مختص کلاسهای چند پایه نیست و در کلاسهای عادی نیز قابل بهرهبرداری است اما از آنجا
اینجا منظور ما از بسته آموزشی خودآموز، مجموعهای از عناصر آموزشی مانند محتوای آموزشی، کاربرگها، اسلایدهای پاورپوینت یا پردهنگار، پوستر، فیلم، تصویر و صوت، آزمونهای مرحلهای و پایانی و ... است که براساس اهداف یک درس یا فصل از ماده درسی به منظور
امروزه دانشآموزان بیشتر ترجیح میدهند که با ابزارهای الکترونیکی از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و سایر ابزارهای مرتبط، فرایند یادگیری را دنبال کنند. این ابزارها با قابلیتهای صوتی و تصویری همزمان حواس بیشتری را در انسان درگیر کرده و در نتیجه منجر به یاد
ابتدا بد نیست کمی به مفهوم تلفیق بپردازیم و ببینیم چرا این مسئله در طراحی آموزشی کلاسهای چند پایه اهمیت دارد. کلاس درس چند پایه به یک برنامه درسی انعطافپذیر نیازمند است تا بتواند موضوعات درسی جدید را که ارتباط نزدیک دارند، تلفیق کند. یکی از ضرورتهای
این راهبرد مبتنی بر اهداف مشترک مواد درسی دوره اول و دوم ابتدایی است. از 10 گام تشکیل شده است. این 10 گام براساس پاسخ به پرسشهای اساسی معلمان کلاس چند پایه طراحی شدهاند که اجرای صحیح آن فرایند یاددهی یادگیری و مدیریت زمان در کلاسهای چند پایه را تسهیل
راهبرد یادگیری مشارکتی یک راهبرد تعلیم و تربیتی به یاددهی و یادگیری است که گروههای یادگیرندگان را در کار با یکدیگر، برای حل یک مسئله، تکمیل یک تکلیف، یا تولید یک محصول درگیر میکند. یادگیری مشارکتی بر این عقیده استوار است که یادگیری ذاتا یک عمل اجتماعی