X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
270
0

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (آموزش راهبردهای یادگیری به دانش‌آموزان با رویکرد کمک به معلم در مدیریت زمان)

راهبردهای مطالعه و یادگیری، روش‌ها و شیوه‌هایی هستند که دانش‌آموزان در حین یادگیری به کار می‌گیرند تا به اهداف و انتظارات آموزشی مورد نظر دست یابند. راهبردهای معرفی شده مختص کلاس‌های چند پایه نیست و در کلاس‌های عادی نیز قابل بهره‌برداری است اما از آنجا
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20
0
179
0

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (راهبرد طراحی بسته یادگیری خود آموز)

اینجا منظور ما از بسته آموزشی خودآموز، مجموعه‌ای از عناصر آموزشی مانند محتوای آموزشی، کاربرگ‌ها، اسلایدهای پاورپوینت یا پرده‌نگار، پوستر، فیلم، تصویر و صوت، آزمون‌های مرحله‌ای و پایانی و ... است که براساس اهداف یک درس یا فصل از ماده درسی به منظور
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20
0
212
0

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (راهبرد یادگیری معکوس کلاس معکوس)

امروزه دانش‌آموزان بیشتر ترجیح می‌دهند که با ابزارهای الکترونیکی از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و سایر ابزارهای مرتبط، فرایند یادگیری را دنبال کنند. این ابزارها با قابلیت‌های صوتی و تصویری همزمان حواس بیشتری را در انسان درگیر کرده و در نتیجه منجر به یاد
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20
0
263
0

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (راهبرد طراحی آموزشی تلفیقی بر مبنای مفاهیم همگن)

ابتدا بد نیست کمی به مفهوم تلفیق بپردازیم و ببینیم چرا این مسئله در طراحی آموزشی کلاس‌های چند پایه اهمیت دارد. کلاس درس چند پایه به یک برنامه درسی انعطاف‌پذیر نیازمند است تا بتواند موضوعات درسی جدید را که ارتباط نزدیک دارند، تلفیق کند. یکی از ضرورت‌های
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20
0
208
0

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (راهبرد طراحی آموزشی مبتنی بر هدف مشترک)

این راهبرد مبتنی بر اهداف مشترک مواد درسی دوره اول و دوم ابتدایی است. از 10 گام تشکیل شده است. این 10 گام براساس پاسخ به پرسش‌های اساسی معلمان کلاس چند پایه طراحی شده‌اند که اجرای صحیح آن فرایند یاددهی یادگیری و مدیریت زمان در کلاس‌های چند پایه را تسهیل
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20
0
153
0

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (راهبرد یادگیری مشارکتی)

راهبرد یادگیری مشارکتی یک راهبرد تعلیم و تربیتی به یاددهی و یادگیری است که گروه‌های یادگیرندگان را در کار با یکدیگر، برای حل یک مسئله، تکمیل یک تکلیف، یا تولید یک محصول درگیر می‌کند. یادگیری مشارکتی بر این عقیده استوار است که یادگیری ذاتا یک عمل اجتماعی
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (آموزش راهبردهای یادگیری به دانش‌آموزان با رویکرد کمک به معلم در مدیریت زمان)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20
راهبردهای مطالعه و یادگیری، روش‌ها و شیوه‌هایی هستند که دانش‌آموزان در حین یادگیری به کار می‌گیرند تا به اهداف و انتظارات آموزشی مورد نظر دست یابند. راهبردهای معرفی شده مختص کلاس‌های چند پایه نیست و در کلاس‌های عادی نیز قابل بهره‌برداری است اما از آنجا

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (راهبرد طراحی بسته یادگیری خود آموز)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20
اینجا منظور ما از بسته آموزشی خودآموز، مجموعه‌ای از عناصر آموزشی مانند محتوای آموزشی، کاربرگ‌ها، اسلایدهای پاورپوینت یا پرده‌نگار، پوستر، فیلم، تصویر و صوت، آزمون‌های مرحله‌ای و پایانی و ... است که براساس اهداف یک درس یا فصل از ماده درسی به منظور

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (راهبرد یادگیری معکوس کلاس معکوس)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20
امروزه دانش‌آموزان بیشتر ترجیح می‌دهند که با ابزارهای الکترونیکی از جمله تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و سایر ابزارهای مرتبط، فرایند یادگیری را دنبال کنند. این ابزارها با قابلیت‌های صوتی و تصویری همزمان حواس بیشتری را در انسان درگیر کرده و در نتیجه منجر به یاد

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (راهبرد طراحی آموزشی تلفیقی بر مبنای مفاهیم همگن)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20
ابتدا بد نیست کمی به مفهوم تلفیق بپردازیم و ببینیم چرا این مسئله در طراحی آموزشی کلاس‌های چند پایه اهمیت دارد. کلاس درس چند پایه به یک برنامه درسی انعطاف‌پذیر نیازمند است تا بتواند موضوعات درسی جدید را که ارتباط نزدیک دارند، تلفیق کند. یکی از ضرورت‌های

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (راهبرد طراحی آموزشی مبتنی بر هدف مشترک)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20
این راهبرد مبتنی بر اهداف مشترک مواد درسی دوره اول و دوم ابتدایی است. از 10 گام تشکیل شده است. این 10 گام براساس پاسخ به پرسش‌های اساسی معلمان کلاس چند پایه طراحی شده‌اند که اجرای صحیح آن فرایند یاددهی یادگیری و مدیریت زمان در کلاس‌های چند پایه را تسهیل

فیلم آموزش راهنمای عمل معلمان کلاس های چند پایه: فصل سوم (راهبرد یادگیری مشارکتی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1401/01/20
راهبرد یادگیری مشارکتی یک راهبرد تعلیم و تربیتی به یاددهی و یادگیری است که گروه‌های یادگیرندگان را در کار با یکدیگر، برای حل یک مسئله، تکمیل یک تکلیف، یا تولید یک محصول درگیر می‌کند. یادگیری مشارکتی بر این عقیده استوار است که یادگیری ذاتا یک عمل اجتماعی

برچسب‌ها:
نویسندگان