هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
سیستم ترمز یکی از دستگاههای هدایت و کنترل خودرو محسوب میشود که برای کاهش سرعت، متوقف نمودن و حفظ وضعیت سکون خودرو استفاده میگردد و رابطه مستقیمی با ایمنی سرنشینان و خودرو دارد. در این پودمان به مباحث زیر می پردازیم
چرخها یکی از مهمترین قسمتهای خودرو هستند که تأثیر بسیار زیادی در عملکرد سیستم فرمان، تعلیق و ترمز دارند. عدم توجه به انتخاب مناسب تایر، تنظیم فشار باد تایر و تعمیرات آن، همواره باعث کاهش ایمنی و آسایش سرنشینان خودرو خواهد شد. در این پودمان به مباحث
در بیشتر خودروها واحد کنترل الکترونیکی و هیدرولیکی در یک مجموعه است. در برخی خودروها مخزن مایع هیدرولیک ترمز و کلاچ مشترک است و معایب مربوط به کم شدن این مایع بهصورت همزمان در کلاچ و ترمز بروز خواهد کرد. در این پودمان به مباحث زیر می پردازیم
هنگام برخورد چرخهای خودرو با ناهمواریهای جاده، نیروهای عمودی و طولی و عرضی به تایر وارد میشود. چنانچه این نیروها مستقیم و بدون واسطه به اتاق و سرنشینان خودرو وارد شود، باعث استهلاک اتاق و بدنه و همچنین ناراحتی سرنشینان خودرو میشود بنابراین لازم است
سیستم فرمان یکی از دستگاههای مهم خودرو بوده که رابطه مستقیمی با ایمنی و آسایش در خودرو دارد. از سیستم فرمان برای کنترل مسیر حرکت خودرو هدایت آن بهصورت مطلوب و پایدار استفاده میشود. سیستم فرمان باعث انتقال حرکت و نیروی دست راننده از غربیلک به چرخها
سیستم ترمز یکی از دستگاههای هدایت و کنترل خودرو محسوب میشود که برای کاهش سرعت، متوقف نمودن و حفظ وضعیت سکون خودرو استفاده میگردد و رابطه مستقیمی با ایمنی سرنشینان و خودرو دارد. در این پودمان به مباحث زیر می پردازیم
چرخها یکی از مهمترین قسمتهای خودرو هستند که تأثیر بسیار زیادی در عملکرد سیستم فرمان، تعلیق و ترمز دارند. عدم توجه به انتخاب مناسب تایر، تنظیم فشار باد تایر و تعمیرات آن، همواره باعث کاهش ایمنی و آسایش سرنشینان خودرو خواهد شد. در این پودمان به مباحث
در بیشتر خودروها واحد کنترل الکترونیکی و هیدرولیکی در یک مجموعه است. در برخی خودروها مخزن مایع هیدرولیک ترمز و کلاچ مشترک است و معایب مربوط به کم شدن این مایع بهصورت همزمان در کلاچ و ترمز بروز خواهد کرد. در این پودمان به مباحث زیر می پردازیم
هنگام برخورد چرخهای خودرو با ناهمواریهای جاده، نیروهای عمودی و طولی و عرضی به تایر وارد میشود. چنانچه این نیروها مستقیم و بدون واسطه به اتاق و سرنشینان خودرو وارد شود، باعث استهلاک اتاق و بدنه و همچنین ناراحتی سرنشینان خودرو میشود بنابراین لازم است
سیستم فرمان یکی از دستگاههای مهم خودرو بوده که رابطه مستقیمی با ایمنی و آسایش در خودرو دارد. از سیستم فرمان برای کنترل مسیر حرکت خودرو هدایت آن بهصورت مطلوب و پایدار استفاده میشود. سیستم فرمان باعث انتقال حرکت و نیروی دست راننده از غربیلک به چرخها