هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
در مراحل ابتدایی این فعالیت پس از آنکه نوآموزان کاغذ بریل را به طور صحیح در لوح قرار دادند، اجازه میدهیم با قلم در هر خط یا سلولی از لوح قلم خود را فشار دهند تا نقطه برجستهای را ایجاد کنند. این موضوع کمک میکند تا مهارتهای حرکتی ظریف تربیت و تقویت شوند
در این فعالیت معلم نوآموزان را با لوح، که سادهترین ابزار نوشتاری خط بریل است آشنا مینماید. انواع لوحها را معرفی کرده و کاربرد این وسیله را به طور کامل توضیح میدهد. همچنین قلم و انواع آن را به دانشآموزان نشان داده و توضیحات کاملی را در این زمینه ارائه
برخی از اهداف این فعالیت: استفاده از تمام انگشتان هر دو دست به جز انگشت شصت، حرکت صحیح و همزمان هر دو دست و لمس نقاط و خطوط برجسته در خط بریل، تشخیص و ادراک حالت و موقعیت نقاط برجسته در شش نقطه بریل، اعمال حرکتی ظریف مثل ورق زدن صفحات کتاب، پردازش اطلاعات
در این برنامه مربی نوآموزان را با کتابچه آمادگی آشنا میکند و آنها را برای خواندن خط بریل از روی کتاب آماده میکند. در مرحله اول کتاب را در اختیار نوآموزان میگذارد و از آنها میخواهد که زوایا و قسمتهای مختلف کتاب را لمس کنند و آن را از سمت راست باز
گوشهها، سلولها، ردیفها، ستونها در وسایلی مثل لوح حساب مکعبی، حسابافزار به عنوان تمرینهای پیش نیاز این تمرین از قبل با نوآموزان کار شده و آنها نسبت به موقعیتها به ادراک و شناخت رسیدهاند. در این وسیله آموزشی مفاهیم ریاضی مثل بالا، پایین، زیر و رو
در این تمرین وسایل آموزشی مورد استفاده برای جا گذاری شش نقطه بریل براساس پیشرفت و توان یادگیری نوآموزان به آنان ارائه میشود. در ابتدا فرصت کافی برای دستورزی و رسیدن به شناخت و ادراک به نوآموزان داده میشود. سپس شکل و کاربرد هر یک از وسایل آموزشی برای
در مراحل ابتدایی این فعالیت پس از آنکه نوآموزان کاغذ بریل را به طور صحیح در لوح قرار دادند، اجازه میدهیم با قلم در هر خط یا سلولی از لوح قلم خود را فشار دهند تا نقطه برجستهای را ایجاد کنند. این موضوع کمک میکند تا مهارتهای حرکتی ظریف تربیت و تقویت شوند
در این فعالیت معلم نوآموزان را با لوح، که سادهترین ابزار نوشتاری خط بریل است آشنا مینماید. انواع لوحها را معرفی کرده و کاربرد این وسیله را به طور کامل توضیح میدهد. همچنین قلم و انواع آن را به دانشآموزان نشان داده و توضیحات کاملی را در این زمینه ارائه
برخی از اهداف این فعالیت: استفاده از تمام انگشتان هر دو دست به جز انگشت شصت، حرکت صحیح و همزمان هر دو دست و لمس نقاط و خطوط برجسته در خط بریل، تشخیص و ادراک حالت و موقعیت نقاط برجسته در شش نقطه بریل، اعمال حرکتی ظریف مثل ورق زدن صفحات کتاب، پردازش اطلاعات
در این برنامه مربی نوآموزان را با کتابچه آمادگی آشنا میکند و آنها را برای خواندن خط بریل از روی کتاب آماده میکند. در مرحله اول کتاب را در اختیار نوآموزان میگذارد و از آنها میخواهد که زوایا و قسمتهای مختلف کتاب را لمس کنند و آن را از سمت راست باز
گوشهها، سلولها، ردیفها، ستونها در وسایلی مثل لوح حساب مکعبی، حسابافزار به عنوان تمرینهای پیش نیاز این تمرین از قبل با نوآموزان کار شده و آنها نسبت به موقعیتها به ادراک و شناخت رسیدهاند. در این وسیله آموزشی مفاهیم ریاضی مثل بالا، پایین، زیر و رو
در این تمرین وسایل آموزشی مورد استفاده برای جا گذاری شش نقطه بریل براساس پیشرفت و توان یادگیری نوآموزان به آنان ارائه میشود. در ابتدا فرصت کافی برای دستورزی و رسیدن به شناخت و ادراک به نوآموزان داده میشود. سپس شکل و کاربرد هر یک از وسایل آموزشی برای