با وجود این شرایط کرونا و بیماری میتوان با آموزش ریاضی از طریق اعداد و ارقام مربوط به انواع بیماری و یا پیشبینی وضعیت بیماری ها و نصبت پیشرفت آنها ریاضی را بطور گسترده تر و در غالب آموزشی متنوع تر افراد و دانش آموزان را بتوانیم تشویق به روی آوردن به این درس کنیم و همینطور بتوانیم آنها را از عوارض و خطرات مختلف کرونا و دگر بیماری ها به طور غیر مستقیم با خبر کنیم و از پیشرفت این بیماری تاحدودی جلوگیری کنیم و از این طریق بهتر بتوان فهمید که کدام دانش آموز بیشتر به درس توجه میکند و امکان تقلب تا حدود زیادی پایین میاید