هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
از دید برخی پژوهشگران، هندسه، توانایی مشاهده کردن، تصور کردن و فکر کردن است.تقویت تفکر و حس زیباییشناسی از موضوعاتی است که آموزش هندسه به دنبال آن است
در این مجموعه درباره اهداف و رویکردهای کتاب هندسه 3 توضیحاتی ارائه شده است که همکاران محترم با توجه به این اهداف میتوانند به نحو احسنت به دانش آموزان پایه دوازدهم مباحث کتاب را ارائه دهند
ارتباط بین ریاضیات مدرسهای و محیط پیرامون و کاربردهای این دانش در زندگی روزمره، که به وضوح در اسناد بالادستی مورد تأکید قرار گرفته است، به صورت تدریجی خود را در کتابهای درسی نشان میدهد. تلاش برای برقراری این ارتباط در تصاویر کتاب نیز قابل مشاهده است
فصل آخر کتاب ریاضی و آمار 3 مربوط میشود به بحث الگوهای غیرخطی؛ که بهترین الگوهای غیرخطی تصاعدها و یا دنبالههای هندسی هستند. در ابتدای این فصل قبل از پرداختن به مسائل دنباله هندسی ابتدا یک مثال زده میشود تا دانشآموز متوجه شود
مهمترین هدف آموزش ریاضی را پرورش تفکر ریاضی بدانیم، دیگر استفاده افراطی از فرمولها، الگوریتمها، قواعد و دستورها بدون آگاهی از چگونگی و چرایی عملکرد آنها، جایگاهی در آموزش ریاضی مدرسهای نخواهد داشت. فرصت حضور دانشآموز در کلاس درس
کتاب حاضر در راستای برنامۀ درسی ملی و در ادامه تغییر کتابهای ریاضی دورۀ دوم متوسطه تألیف شده است. یکی از تفاوتهای مهم این کتاب با کتاب قبلی مربوط به دوره پیشدانشگاهی، کاهش قابلملاحظه محتوا است. همانند پایههای قبلی، ساختار کتاب بر اساس
از دید برخی پژوهشگران، هندسه، توانایی مشاهده کردن، تصور کردن و فکر کردن است.تقویت تفکر و حس زیباییشناسی از موضوعاتی است که آموزش هندسه به دنبال آن است
در این مجموعه درباره اهداف و رویکردهای کتاب هندسه 3 توضیحاتی ارائه شده است که همکاران محترم با توجه به این اهداف میتوانند به نحو احسنت به دانش آموزان پایه دوازدهم مباحث کتاب را ارائه دهند
ارتباط بین ریاضیات مدرسهای و محیط پیرامون و کاربردهای این دانش در زندگی روزمره، که به وضوح در اسناد بالادستی مورد تأکید قرار گرفته است، به صورت تدریجی خود را در کتابهای درسی نشان میدهد. تلاش برای برقراری این ارتباط در تصاویر کتاب نیز قابل مشاهده است
فصل آخر کتاب ریاضی و آمار 3 مربوط میشود به بحث الگوهای غیرخطی؛ که بهترین الگوهای غیرخطی تصاعدها و یا دنبالههای هندسی هستند. در ابتدای این فصل قبل از پرداختن به مسائل دنباله هندسی ابتدا یک مثال زده میشود تا دانشآموز متوجه شود
مهمترین هدف آموزش ریاضی را پرورش تفکر ریاضی بدانیم، دیگر استفاده افراطی از فرمولها، الگوریتمها، قواعد و دستورها بدون آگاهی از چگونگی و چرایی عملکرد آنها، جایگاهی در آموزش ریاضی مدرسهای نخواهد داشت. فرصت حضور دانشآموز در کلاس درس
کتاب حاضر در راستای برنامۀ درسی ملی و در ادامه تغییر کتابهای ریاضی دورۀ دوم متوسطه تألیف شده است. یکی از تفاوتهای مهم این کتاب با کتاب قبلی مربوط به دوره پیشدانشگاهی، کاهش قابلملاحظه محتوا است. همانند پایههای قبلی، ساختار کتاب بر اساس