هنوز هیچ مطلبی وارد نشده!
هیچ نتیجهای برای جستجوی شما یافت نشد.
آخرین عناوین
این فن بر خلاف کلمات پر زرق و برق، یک شخص، یک موضوع یا یک ایده را به نامهایی با ویژگی منفی پیوند میزند.
رسانهها برای جذب و اقناع مخاطب از تکنیک ارجاع به منبع و یا گواهی استفاده میکنند اما باید دقت کرد که این ارجاعات مستند بوده و به قصد گمراه کردن صورت نگرفته باشد.
یکی از فنون رسانهای آن است که رسانه چنین وانمود میکند که همه در حال انجام کاری واحد هستند، یا به چیزی خاصی عقیده دارند و برای شما بهتر است که به آنها بپیوندید.
برای تشویق مخاطبان به تغییر رفتاری، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه، از فنون پیچیدهتر یا ترکیبی از فنون استفاده میشود که تشخیص آنها به دقت بیشتری نیاز دارد که در این فیلم با آن آشنا میشوید.
در فرآیند ارتباطات که نمودار کلی آن در درس ششم سواد رسانهای آورده شد، محوری ترین و مهمترین اتفاق اقناع رسانهای است. که در این فیلم میآموزیم
رسانهها با استفاده از تکنیک تکرار تعیین میکنند که یک موضوع یا سوژه رسانهای را تا چه زمانی زنده نگهدارند و از این موضوعات استفاده بهینه را داشته باشند.
این فن بر خلاف کلمات پر زرق و برق، یک شخص، یک موضوع یا یک ایده را به نامهایی با ویژگی منفی پیوند میزند.
رسانهها برای جذب و اقناع مخاطب از تکنیک ارجاع به منبع و یا گواهی استفاده میکنند اما باید دقت کرد که این ارجاعات مستند بوده و به قصد گمراه کردن صورت نگرفته باشد.
یکی از فنون رسانهای آن است که رسانه چنین وانمود میکند که همه در حال انجام کاری واحد هستند، یا به چیزی خاصی عقیده دارند و برای شما بهتر است که به آنها بپیوندید.
برای تشویق مخاطبان به تغییر رفتاری، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه، از فنون پیچیدهتر یا ترکیبی از فنون استفاده میشود که تشخیص آنها به دقت بیشتری نیاز دارد که در این فیلم با آن آشنا میشوید.
در فرآیند ارتباطات که نمودار کلی آن در درس ششم سواد رسانهای آورده شد، محوری ترین و مهمترین اتفاق اقناع رسانهای است. که در این فیلم میآموزیم
رسانهها با استفاده از تکنیک تکرار تعیین میکنند که یک موضوع یا سوژه رسانهای را تا چه زمانی زنده نگهدارند و از این موضوعات استفاده بهینه را داشته باشند.