X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
5431
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (تکنیک برچسب زنی)

این فن بر خلاف کلمات پر زرق و برق، یک شخص، یک موضوع یا یک ایده را به نام‌هایی با ویژگی منفی پیوند می‌زند.
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
0
2209
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (تکنیک ارجاع به منبع یا گواهی)

رسانه‌ها برای جذب و اقناع مخاطب از تکنیک ارجاع به منبع و یا گواهی استفاده می‌کنند اما باید دقت کرد که این ارجاعات مستند بوده و به قصد گمراه کردن صورت نگرفته باشد.
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
0
2090
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (فن ارابه رسانه ای)

یکی از فنون رسانه‌ای آن است که رسانه چنین وانمود می‌کند که همه در حال انجام کاری واحد هستند، یا به چیزی خاصی عقیده دارند و برای شما بهتر است که به آنها بپیوندید.
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
0
1414
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (فنون اقناع در رسانه‌)

برای تشویق مخاطبان به تغییر رفتاری، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه، از فنون پیچیده‌تر یا ترکیبی از فنون استفاده می‌شود که تشخیص آنها به دقت بیشتری نیاز دارد که در این فیلم با آن آشنا می‌شوید.
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
0
951
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (اقناع رسانه ای)

در فرآیند ارتباطات که نمودار کلی آن در درس ششم سواد رسانه‌ای آورده شد، محوری ترین و مهمترین اتفاق اقناع رسانه‌ای است. که در این فیلم می‌آموزیم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
0
1704
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (تکنیک تکرار رسانه ای)

رسانه‌ها با استفاده از تکنیک تکرار تعیین می‌کنند که یک موضوع یا سوژه رسانه‌ای را تا چه زمانی زنده‌ نگهدارند و از این موضوعات استفاده بهینه را داشته باشند.
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (تکنیک برچسب زنی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
این فن بر خلاف کلمات پر زرق و برق، یک شخص، یک موضوع یا یک ایده را به نام‌هایی با ویژگی منفی پیوند می‌زند.

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (تکنیک ارجاع به منبع یا گواهی)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
رسانه‌ها برای جذب و اقناع مخاطب از تکنیک ارجاع به منبع و یا گواهی استفاده می‌کنند اما باید دقت کرد که این ارجاعات مستند بوده و به قصد گمراه کردن صورت نگرفته باشد.

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (فن ارابه رسانه ای)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
یکی از فنون رسانه‌ای آن است که رسانه چنین وانمود می‌کند که همه در حال انجام کاری واحد هستند، یا به چیزی خاصی عقیده دارند و برای شما بهتر است که به آنها بپیوندید.

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (فنون اقناع در رسانه‌)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
برای تشویق مخاطبان به تغییر رفتاری، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه، از فنون پیچیده‌تر یا ترکیبی از فنون استفاده می‌شود که تشخیص آنها به دقت بیشتری نیاز دارد که در این فیلم با آن آشنا می‌شوید.

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (اقناع رسانه ای)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
در فرآیند ارتباطات که نمودار کلی آن در درس ششم سواد رسانه‌ای آورده شد، محوری ترین و مهمترین اتفاق اقناع رسانه‌ای است. که در این فیلم می‌آموزیم

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (تکنیک تکرار رسانه ای)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
رسانه‌ها با استفاده از تکنیک تکرار تعیین می‌کنند که یک موضوع یا سوژه رسانه‌ای را تا چه زمانی زنده‌ نگهدارند و از این موضوعات استفاده بهینه را داشته باشند.

برچسب‌ها:
نویسندگان