X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
0
1442
0

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (فنون اقناع در رسانه‌)

برای تشویق مخاطبان به تغییر رفتاری، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه، از فنون پیچیده‌تر یا ترکیبی از فنون استفاده می‌شود که تشخیص آنها به دقت بیشتری نیاز دارد که در این فیلم با آن آشنا می‌شوید.
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29

فیلم آموزش تفکر و سواد رسانه ای - فصل دوم (فنون اقناع در رسانه‌)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1400/06/29
برای تشویق مخاطبان به تغییر رفتاری، نگرش، باور، ارزش یا دیدگاه، از فنون پیچیده‌تر یا ترکیبی از فنون استفاده می‌شود که تشخیص آنها به دقت بیشتری نیاز دارد که در این فیلم با آن آشنا می‌شوید.

برچسب‌ها:
نویسندگان