X
مقالات و محتوا > نتایج جستجو
آخرین عناوین
2
26081
0

فیلم های آموزشی درس تفکر و سواد رسانه ای (بخش دوم) - پایه دهم

به پدیده‌هایی چون، فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، وفور رسانه‌ها و آوار اطلاعات و پیام فکر کنید! شاید در دوران ضیق و کمبود اطلاعات و رسانه، هر کتابی ارزش یکبار خواندن داشت، اما در عصر وفور باید با دقت و توجه به اعتبار و کیفیت، و بنا به نیاز و ضرورت دست به انتخاب بزنیم
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1397/07/29
1
61768
1

فیلم های آموزشی درس تفکر و سواد رسانه ای (بخش اول) - پایه دهم

آیا امروزه می‌توان بدون رسانه‌ها زندگی کرد؟ شاید امروزه دیگر چنین پرسشی جای طرح نداشته باشد، اما قطعا پرشس‌هایی مانند آیا شما می‌خواهید خودتان را در فضای رسانه‌ای مدیریت کنید؟ آیا یادگیری مدیریت مصرف رسانه‌ای برای شما ضروری است؟ از اهمیت فوق‌العاده‌ای
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1397/07/29
1
5176
0

فیلم راهنمای معلم - تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (بخش سوم)

نهادهای مختلفی، دانش‌ها و مهارت‌های جدیدی را برای زیستن در هزارۀ کنونی ضروری می‌دانند و بر آنها نام سواد نهاده‌اند که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: سواد عاطفی، سواد ارتباطی، سواد مالی، سواد رایانه‌ای، سواد بهداشتی، سواد انتقادی، سواد تلفن …
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1397/07/29
0
4623
0

فیلم راهنمای معلم - تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (بخش دوم)

از قول ابوالفضل بیهقی، مورخ و نویسنده معروف ایرانی، نقل کرده‌اند که «هر کتابی ارزش یکبار خواندن را دارد.» حالا اگر ما بدون توجه به عنصر زمان این سخن را بپذیریم و سرمشق خود قرار دهیم چه خواهد شد؟ به پدیده‌هایی چون، فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، وفور …
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1397/07/29
0
7112
0

فیلم راهنمای معلم - تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (بخش اول)

ابزار و وسیلۀ این گزینش، به ویژه در حوزۀ پیام و خوراک‌های ذهنی، مجهز شدن به تفکر غربالی به جای تفکر اسفنجی است. در تفکر اسفنجی شما هر آنچه از انواع پیام‌ها می‌خوانید، می‌بینید و می‌شنوید را جذب می‌کنید، تفکر غربالی استعاره‌ای از تفکر نقادانه است، مهارتی
گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1397/07/29

فیلم های آموزشی درس تفکر و سواد رسانه ای (بخش دوم) - پایه دهم

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1397/07/29
به پدیده‌هایی چون، فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، وفور رسانه‌ها و آوار اطلاعات و پیام فکر کنید! شاید در دوران ضیق و کمبود اطلاعات و رسانه، هر کتابی ارزش یکبار خواندن داشت، اما در عصر وفور باید با دقت و توجه به اعتبار و کیفیت، و بنا به نیاز و ضرورت دست به انتخاب بزنیم

فیلم های آموزشی درس تفکر و سواد رسانه ای (بخش اول) - پایه دهم

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1397/07/29
آیا امروزه می‌توان بدون رسانه‌ها زندگی کرد؟ شاید امروزه دیگر چنین پرسشی جای طرح نداشته باشد، اما قطعا پرشس‌هایی مانند آیا شما می‌خواهید خودتان را در فضای رسانه‌ای مدیریت کنید؟ آیا یادگیری مدیریت مصرف رسانه‌ای برای شما ضروری است؟ از اهمیت فوق‌العاده‌ای

فیلم راهنمای معلم - تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (بخش سوم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1397/07/29
نهادهای مختلفی، دانش‌ها و مهارت‌های جدیدی را برای زیستن در هزارۀ کنونی ضروری می‌دانند و بر آنها نام سواد نهاده‌اند که از آن جمله می‌توان به این موارد اشاره کرد: سواد عاطفی، سواد ارتباطی، سواد مالی، سواد رایانه‌ای، سواد بهداشتی، سواد انتقادی، سواد تلفن …

فیلم راهنمای معلم - تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (بخش دوم)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1397/07/29
از قول ابوالفضل بیهقی، مورخ و نویسنده معروف ایرانی، نقل کرده‌اند که «هر کتابی ارزش یکبار خواندن را دارد.» حالا اگر ما بدون توجه به عنصر زمان این سخن را بپذیریم و سرمشق خود قرار دهیم چه خواهد شد؟ به پدیده‌هایی چون، فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، وفور …

فیلم راهنمای معلم - تفکر و سواد رسانه ای - پایه دهم (بخش اول)

گروه محتوای رشد
گروه محتوای رشد
1397/07/29
ابزار و وسیلۀ این گزینش، به ویژه در حوزۀ پیام و خوراک‌های ذهنی، مجهز شدن به تفکر غربالی به جای تفکر اسفنجی است. در تفکر اسفنجی شما هر آنچه از انواع پیام‌ها می‌خوانید، می‌بینید و می‌شنوید را جذب می‌کنید، تفکر غربالی استعاره‌ای از تفکر نقادانه است، مهارتی

برچسب‌ها:
نویسندگان